gototopgototop
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69067

• havermanst
  • Afwezig
  • Junior Boarder
vandaag heeft het management van Porsche de beslissing genomen om de Porsche 918 die in Geneve op het autosalon voorgesteld werd, in produktie te laten gaan.

Je kan het persbericht hier lezen

Meer fotos hier
<a class="postlink" href="www.facebook.com/#!/pages/Liebe-zu-Ihm/108467792550058">Liebe zu Ihm Facebook
Laast bewerkt: 1 jaar, 6 maanden geleden Door havermanst.

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69068

• rjf
  • Afwezig
  • Expert Boarder
Een bom, maar met alle respect, voor die prijs koop ik echt geen Porsche hoor
Boxster 2.7 2001

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69070

havermanst schrijft:
vandaag heeft het management van Porsche de beslissing genomen om de Porsche 918 die in Geneve op het autosalon voorgesteld werd, in produktie te laten gaan.

Je kan het persbericht hier lezenhier[/url]

of, wie het liever in het Nederlands leest: hier
na lang niet-Porsche bezit, terug aan het uitkijken
Laast bewerkt: 1 jaar, 6 maanden geleden Door polowonder.

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69076

Veel te vroeg, nog bijlange niet genoeg gespaard

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69079

• plumber
  • Afwezig
  • Expert Boarder
En wat is dan de prijs?
Of heb ik er over gekeken? zal wel onbetaalbaar zijn...

Maar hoop voor zelfstandigen: gezien de lage CO2-uistoot/verbruik wel 100% aftrekbaar en misschien nog een premie van de staat ook

Maar daar zullen onze vrienden politiekers wel weeral iets op vinden ...

Greetz,

Plumber

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69091

• Mushroom
  • Afwezig
  • Moderator
500.000 Euro
Bye
Mushroom
"It is from passions that all our pleasures are derived. Speed is one such passion"

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 6 maanden geleden #69112

• plumber
  • Afwezig
  • Expert Boarder
Och, als het dat maar is, als ik mijn huis, mijn autos en mijn moto verkoop kan ik hem net kopen...
Ik slaap dan wel in de wagen

Plumber

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 5 maanden geleden #69585

• reys
  • Afwezig
  • Gold Boarder
ex 3.2 turbo look / ex 964-2 / ex 964 RS / ex 993 4S / 997 4S
www.tendaggio.be

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 5 maanden geleden #69597

• porschky
  • Afwezig
  • Gold Boarder
een echt top-model... wreed schoon om naar te kijken, maar te duur om in huis te halen... :wink:
don't tiptoe through life, only to arrive safely at death... enjoy life to the max!
ex 964 C2 tipr, ex 993 4S, ex 986S, ex 996 C2 cabr, 996 TT Tiptr

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 5 maanden geleden #69609

• reys
  • Afwezig
  • Gold Boarder
ex 3.2 turbo look / ex 964-2 / ex 964 RS / ex 993 4S / 997 4S
www.tendaggio.be

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 5 maanden geleden #69610

plumber schrijft:
En wat is dan de prijs?
Of heb ik er over gekeken? zal wel onbetaalbaar zijn...

Maar hoop voor zelfstandigen: gezien de lage CO2-uistoot/verbruik wel 100% aftrekbaar en misschien nog een premie van de staat ook

Maar daar zullen onze vrienden politiekers wel weeral iets op vinden ...

Greetz,

Plumber

100% aftrekbaar zou iets te mooi zijn. Als je nu hoort dat sommige politiekers vinden dat zelfstandigen teveel inbrengen mogen we in de toekomst al blij zijn als wagens als porsche nog 50% aftrekbaar zullen zijn

15% ecopremie zou anders al wel een mooie korting zijn

Re:Het is officieel, de Porsche 918 gaat in produktie 1 jaar, 5 maanden geleden #69618

• plumber
  • Afwezig
  • Expert Boarder
Euh.... ik ben zelfstandige en mijne P is niet 50% aftrekbaar

Heb verleden jaar kontrole gehad en ze moesten absoluut eens de garage zien...
Uiteraard wisten ze dat ik een P had, dat hadden ze wel gezien op de onderhouds fakturen...

Conversatie met de kontroleur:
Controleur: "Ha, mijnheer heeft een Porsche!"
Ik: "Ha ja, mag dat niet misschien?"
Controleur: "Ja, maar is dat nodig, zo een sportwagen?"
Ik: "Ha bon, ik wist niet dat ik mijn firmawagen niet mocht kiezen?"
Controleur: "Jawel mijnheer, van mijn part moogt ge zelfs met nen Ferrari rijden"
Ik: "Ha, bedankt voor de tip, ik zal het onthouden de dag dat ik een nieuwe wagen zoek"
Controleur: "Ge moogt rijden met wat ge wil maar wij mogen beslissen hoeveel dat aftrekbaar is"

Moraal van het verhaal: "Op het laatste krijgen ze toch hun zin..."
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door plumber.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.47 seconden
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner
  • Banner