992 Targa heritage

Home Forums Stel jezelf even voor ! 992 Targa heritage

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Hallo Porschisten,

Nieuw op dit forum, wel al mijn derde Porsche nu, heb me net een 992 4S Targa Herigate aangeschaft… een juweeltje. Ik ben een grote fan van tour-ritten te maken met gelijkgezinden in een ongedwongen sfeer. Moesten er zo nog mensen zijn, mogen ze me steeds kontakteren om iets op poten te zetten. Tot gauw hoop ik – Steve

PM

Stond die gisteren toevallig buiten in de regen rond de middag? 🙂

Ik hoop het niet – ben in het buitenland momenteel en staat netjes in garage – waar had u hem gezien ? Ik ben van de Kempen

PM

Ik zag er gisteren eentje buiten staan in de regen regio Brugge. Zeker niet die van u dan. 😄

Welkom Steve !

Welkom en had er al iemand foto’s gevraagd?

Een targa heb ik altijd al speciaal gevonden, sinds de 993 met het panodak maar met de komst van de 991 en de targa zoals vroeger ben ik helemaal verliefd….

Welkom !! ….en foto’s???

zondag is een leuke rit, vertrekkend in Hulshout

@ Luke, leuke ritten mag je altijd melden via info@porscheforum.be, dan zetten we deze bij in de kalender.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.