BBS vraagt failissement aan

Home Forums Porsche Talk BBS vraagt failissement aan

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Der Autozulieferer BBS Kraftfahrzeugtechnik AG in Schiltach (Kreis Rottweil) hat einen Insolvenzantrag gestellt. Als Grund für die Zahlungsunfähigkeit gab das Unternehmen am Dienstag den Wegfall eines Großkunden an. Eine Auffanglösung sei gescheitert.

http://www.automobilwoche.de/apps/pbcs. … 60376/1060

Zeer spijtige zaak …

Amai, daar verschiet ik van.
    Ik ken BBS van vroeger als invoerder en dat had ik niet gedacht.
    Ben daar nog ooit is op bezoek geweest. Was mooi bedrijf.

Ken BBS niet maar wel van gehoord, vele Johnny bakskes hebben dat steken nietwaar? Dacht dat dat iets groots was?

[quote=”Setakira”:39lbpo78]Ken BBS niet maar wel van gehoord, vele Johnny bakskes hebben dat steken nietwaar? Dacht dat dat iets groots was?[/quote]

Euh, heel uw leven op Mars gewoond? 😕

Porsche 935

[quote=”Setakira”:3nsxaxat]Ken BBS niet maar wel van gehoord, vele Johnny bakskes hebben dat steken nietwaar? Dacht dat dat iets groots was?[/quote]

Jawatte jong …. 👿
    BBS niet kennen en zo’n uitspraak doen ❗ 😯
    Effkes eerst goed infomeren aub
    ➡ Of moeten ‘t misschien allemaal Fuchsen zijn 🙄

BBS is toch wel heel gerenommeerd hoor…de BBS Le Mans is zowat de populairste magnesium velg die op trackday auto’s gestoken wordt…ze is licht en biedt veel ruimte om grote remmen à la AP of Mov’It te steken…

Ik kan er eigenlijk niet goed bij…als je ziet welke bedrijfjes er wel kunnen overleven en dan moet zo’n icoon als BBS het failliet aanvragen…wat scheelt er? wanbeleid? Geld door ramen en deuren naar buiten gesmeten??…Ontwikkelingskosten te hoog? Concurrentie?

…zeer spijtig…ik hoop dat een firma met geld hen kan overkopen en op hun elan verder gaan…

De grote replica markt heeft hen allicht de das omgedaan…
    Wie betaalt er nog 800EU per velg, als je voor 600EU een set van 4 kan kopen?

Voor klanten die kwaliteit willen en erkennen, is dat nog doenbaar, maar de aftermarket markt is te daarin nogal kieskeurig.

dan zie je maar 200miljoen euro omzet en nog niks verdiend hebben opt eind van het jaar bedankt CHINA ❗ ❗

BBS is idd een zeer gerenomeerde naam.
    Ik vermoed dat bijna de helft van de velgen in de racerij (Rallye , circuit , F1 , etc) BBS’en zijn.
    Daarnaast heeft BBS ook voor vele merken velgen geleverd ik denk aan Opel, VW , Meredes , …
    Het s dus zeker geen prullenmerkje.
    Vergelijk het maar met een OZ (al denk ik dat BBS nog gerenomeerder en grootser is/was )

Wel ja vandaar dat ik dacht dat dit een groot bedrijf was en nu toch gaat sluiten…

En met niet kennen wil ik zeggen nooit zelf gebruikt. Maar zie wel verschillende van die bakskes daar mee rondrijden dus moeten ze toch wel klanten gehad hebben…

1200 mensen te werrk stellen, lijkt me niet echt klein 🙄 🙄

Groot of klein, iedereen kan onderuit gaan 😕

Zonde!

Onder mijn vrouw haar VR6 staan nog steeds de STANDAARD BBS velgen

😯 BBS fait ?? alle dat kan toch niet

BBS niet kennen is een gat in uw auto cultuur 😆

Guy

Goed nieuws : BBS overgenomen door Punch International -> ARTIKEL

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.