beschermhoes voor 911

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen beschermhoes voor 911

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een beschermhoes voor mijn porsche (een 911 cabrio van 1986).

Groetjes

http://www.autohoezen.com/assortiment.php?page=15&categorie=&lang=en

Hebben daar zeer goede ervaring mee.

Van Oers Group

Rijkmakerlaan 5
    2910 Essen
    Belgium

Tel: 0032-(0)3-669.73.56
    Fax: 03-669 52 80
    Mail: sales@vanoersgroup.eu

Anoniem

Zeker ook bij de dealer vragen, is niet veel duurder hoor.

Ik heb de mijne gekocht (944S2) bij “Porsche & Classics Car Hotel” (Site Sponsor dacht ik, staan onderaan)

de meest luxueuze uitvoering, alles te kiezen, (met logo, de kleur van biezen)
    sluit goed aan, zit in mooie opbergtas, nog geen spijt van gehad!

gr

Deze heb ik vorig jaar gekocht bij Van Oers Group …

Zeer tevreden van, al moet ik eerlijk zijn en toegeven dat ik hem te weinig gebruik. Zie liever de P staan als ik in de garage kom ;-).

Attachments:
    • IMG_3288_Small.JPG
    Wim

Lijkt wel een beetje op miss wet verkiezen met die contouren zo strak. 8)

Is daarom dat ik de foto juist plaats. Deze is echt op de vorm van m’n beautie gemaakt 😉 , en ik weet niet zeker of je dit nog via de officiële dealer kan krijgen. Denk dat je daar enkel voor de recentere modellen kan vinden, en dan gaat het vrees ik niet zo mooi aansluiten …

Ik heb geen foto van de mijne,
    maar als hij zijn pyjama aanheeft ziet hij er net het zelfde uit. is wel lief om hem zo strak te zien met die spiegeltjes in de ‘mouwen’ 🙂

is echt heel strak aansluitend, maar nergens zo dat je moet trekken om hem ‘aan te doen’
    past gewoon goed.

de mijne is rood met witte stiksels, voor de rest tevreden van, maar ik gebruik hem te weinig :-S

zou hem eerst eens moeten wsasen, hangt nu nog slijk en zout aan 🙁
    maar is het weer niet om autos te wassen.

Anoniem

Ik heb vandaag ook een nieuwe pyjama besteld voor mijn turbo 😀
    Wel geen solden bij de dealer 😈
    Zou maandag al binnen moeten zijn, ik ben benieuwd.

Zeker laten weten wat je er van vind William, en als je content bent dan graag een PM met waar, wat en hoeveel precies 🙂

Anoniem

Hoeft niet met PM hoor. Dat is geen geheim.
    Besteld bij Porsche dealer Verellen Geel.
    Het is de hoes die past op de 930 turbo en de 964 turbo, blijkt dezelfde te zijn.
    Prijs was dacht ik 340 euro.
    Zal volgende week een foto plaatsen met de hoes.
    Moet hem nu wel gaan afdekken.
    Heb de laatste dagen veel gepoetst, was nodig na lange winterslaap en rit in de regen vorige week 😀

Anoniem

Mijn op maat gemaakte hoes,”GT4S” is niet zo voor de handliggend, is na 6 maand binnen. Grijs met P loge, nu nog afhalen en aanpassen.
    Voorlopig had ik een goedkope uni hoes in nylon. Is bij vochtig weer niet zo goed…!

die goedkopere nylon producten zijn inderdaad niet aan te raden. Vergelijk het echt maar met de regenkledij voor motorrijders! Je hebt van die goedkope regenoveralls voor 50 à 70 euro, die je over je kledij aantrekt. Is 100% waterdicht… maar na een lange rit kom je er toch nat uit… door het condensvocht van het zweten! Omdat het ook luchtdicht is! De regenkledij met membranen (Gore-Tex en aanverwanten) kosten een hele hap meer, maar zijn zowel waterdicht als ademend.

Hetzelfde voor die overtrekhoezen voor buiten: die goedkope zijn inderdaad waterdicht, maar toch kan je makkelijk roestvorming hebben, door vochtopstapeling onder het zeil. En zeker als de motor nog niet helemaal koud was als de auto overdekt werd, en de buitentemp koud is! En de kosten die je daardoor kan krijgen, zullen meer kosten om op te lossen dan het verschil in prijs met een hoes van betere kwaliteit.

Anoniem

Heb jij die dan ook besteld via een Porsche center?
    6 maand is echt wel een lange lever termijn.

340 is wel veel… de reden waarom ik een hoes nodig heb is eigenlijk gewoon voor hem af te dekken tegen het stof. De garage waar hij nu in staat is helemaal nog niet afgewerkt en dus zeer stoffig. Wel warm en droog 🙂

ik denk dat ik de goedkope versie toch ga nemen. Wanneer de garage af is, wil ik hem niet meer afdekken 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.