blauwe lampen

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen blauwe lampen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • iemand enige ervaring met het vervangen van de standaard boxster- model 97 – lampen naar nieuwe blauwe versie ? Er werd mij ingefluisterd dat deze lampen de spiegellaag binnenin de lampen kapotmaken op termijn ??? 💡 ❓

Bedoel je de originele lampjes vervangen door de blauwe lampjes?
    Dan kan het idd de speiegel door hitte beschadigen als je de 100W variant neemt.
    Neem gewoon de 60W variant en dan is er geen probleem

kveronderstel dat dit niet door de keuring komt?

Idd, geen keuring.

amai 😯 , werkelijk een porsche speed-answer,

bedankt, ❗ ,

[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:37g06g8c]Idd, geen keuring.[/quote]

Wel keuring,dit zijn lampen die een blauwe tint geven en zijn goedgekeurd voor keuring. Ik snap niet waar jij die wetgeving vind ofwel maak je ze zelf en of weet je er niets van. Ik zou je voorstellen om de wetgeving eens goed te lezen.

Luc

Inderdaad , die 60W lampen worden met E-Keur geleverd 😉

De blauwe lampen die ik ken hebben geen e-keuring…
    Dus ja, zeer goed als die lampen wél een e-keuring dragen.

En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.

Waar kan ik die blauwe lampen vinden, en wat moeten die kosten ❓

Moeten wel met E-keuring zijn , hé 😉

26.62 euro en met E KEURING dus geen brol, en je kan die bij mij bestellen.

Luc

[quote=”RSR”:1yd7w8lv]En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.[/quote]

Ik zei: de blauwe lampen die ik KEN….

‘t is niet omdat ik iets ken dat ik het ook verkoop hé.

Blader door de boek van Autostyle of CP line en het staat vol met blauwe lampjes….

En gaan die blauwe lampen even lang, minder lang, of langer mee?

Ergens een voor en na foto te vinden?

Beter zicht zoals met xenon of is het gewoon voor de looks?

Het licht is iets witter , maar zeker geen neon effect.
    De levensduur is evenlang. 😉
    Prijs met E-Keur 9,95€/set voor de 55/60w versie

[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:2lkughdy][quote=”RSR”:2lkughdy]En in je vorige postes vertel je dat jullie enkel dingen verkopen met een keuring omdat de rest brol is. Dan snap ik er geen snars van dat je nu plots lampen hebt liggen zonder een e keuring. Ik heb zelf klanten die met gele lampen rijden waaronder ik zelf ook en daar zijn zelf nooit problemen op de keuring.[/quote]

Ik zei: de blauwe lampen die ik KEN….

‘t is niet omdat ik iets ken dat ik het ook verkoop hé.

Blader door de boek van Autostyle of CP line en het staat vol met blauwe lampjes….[/quote]

Autostyle dat is pas brol ja amaai ni en CP line heeft op alles een keuring of ze verkopen het niet en dat weet ik van de baas zelf.

Luc

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.