Boxsterhandelaar gekend ?

Home Forums Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Boxsterhandelaar gekend ?

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Hallo,
    Weet of kent iemand de reputatie van een o.a. P handelaar (ook Mini en BMW) in Opwijk op naam van Planet Projects – zaakvoerder Patrick Vandeputte?. In de zoekfunctie heb ik niets gevonden.
    Thanks en 🙂

..ik weet het niet maar ik ben evenzeer nieuwsgierig…heeft steeds “mooi” materiaal staan 🙄

Ik zie hem zaterdag en zal daarna een verslag uitbrengen.
    Maar wat bedoel je met “mooi”? Opgepoetst maar niet correct en zuiver?
    😕

Daarmee bedoel ik opgepoetst en zuiver…z’n wagens ogen altijd mooi en net…voor de rest weet ik het niet. Opwijk is maar enkele km van bij mij, maar ik ken hem niet…nochtans ken ik in de streek de meeste handelaars wel..hou me op de hoogte.

Ik ken hem wel hoor Patrick Vandeputte zijn broer is Butzi Cars in Dendermonde dus deze die zijn broer kennen zullen nu wel meer weten.

[quote=”RSR”:2gci4vn2]Ik ken hem wel hoor Patrick Vandeputte zijn broer is Butzi Cars in Dendermonde dus deze die zijn broer kennen zullen nu wel meer weten.[/quote]

thanks…. 😉

say no more…

[quote=”mcklusky”:3pvseggk]say no more…[/quote]

idd ik zat net ook zo te denken

Mannen, mannen, jullie maken het mij ongelofelijk moeilijk. Jullie weten dat ik uitkijk naar een manuele Boxster tussen ’97 en ’99. Wel , ik ben op bezoek geweest bij MCars zijnde Patrick Vandeputte. Hij heeft er één van 05/1998 met volledige onderhoudsboek + overeenkomst met de kilometers , Belgische wagen en ongevalvrij. Ik moet zeggen dat hij toch vrijwel geloofwaardig overkomt en niet pousseert tot verkoop. Jullie mogen concreet en duidelijk zijn naar mij. Indien je het lievert zegt dan schrijft mag ook (0479/45.95.88 ).
    Thanks, Eric ❓

Anoniem

Afspraak maken en ergens een diagnose laten doen (touring, …)
    Kost U wat geld maar als je nadien de wagen koopt weet je wat je in handen hebt en koop je hem niet, beter 100€ kwijt dan 20000€.
    Kijk ook naar de reactie van de verkoper als je vraagt naar een diagnose,( kan soms al veelbetekenend zijn), en koop je bij een handelaar dan heb je normaal wat garantie ook.
    Succes.

Inderdaad, er is 12 maanden garantie op het voertuig + er was geen enkel obstructie voor diagnose, Eric

Dan zou ik niet twijfelen als de wagen je aanstaat, laat een diagnose doen, controleer de km’s bij de vorige eigenaars en ga dan eventueel over tot aankoop 🙂

Amai, amai, ik heb dus een optie genomen op die zwarte Boxster met de nodige afspraken. Een optie tot 19.06.06 ‘savonds. Die bewuste maandagavond kan ik de verkoper telefonisch te pakken krijgen en zeg hem dat ik het voertuig zal kopen en bevestig dit per mail.
    We zijn nu 22.06.06 ‘avonds. Wie van jullie heeft hem ondertussen gehoord of gezien of een mail ontvangen? 🙁
    Een degelijke en betaalbare Boxster op de kop tikken is toch moeilijker dan ik gedacht had. 🙄

vandaar dat ik eerder al zei “say no more”

maar t kan natuurlijk altijd dat hij wagens heeft die ok zijn….

[quote=”eric63″:3h5zp56t]Mannen, mannen, jullie maken het mij ongelofelijk moeilijk. Jullie weten dat ik uitkijk naar een manuele Boxster tussen ’97 en ’99. Wel , ik ben op bezoek geweest bij MCars zijnde Patrick Vandeputte. Hij heeft er één van 05/1998 met volledige onderhoudsboek + overeenkomst met de kilometers , Belgische wagen en ongevalvrij. Ik moet zeggen dat hij toch vrijwel geloofwaardig overkomt en niet pousseert tot verkoop. Jullie mogen concreet en duidelijk zijn naar mij. Indien je het lievert zegt dan schrijft mag ook (0479/45.95.88 ).
    Thanks, Eric ❓ [/quote]

Is hij nog in het bezit van zijn enkel bandje ??

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.