Carrera GT

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Guy

De laatste nieuwe op Wrecked Exotics 🙁 (

Zou die van Boonen er ook op staan? 🙄 😀

Van den ‘Tom’ was gene Porsche he. Van die lamborgini staan trouwens al delen te koop op Ebay…

Graag het linkje , want ik vind het niet op eBay ❓

Ik heb het niet gezocht op ebay, enkel in de krant gelezen dat er al delen van de Lamborgini te koop stonden op Ebay

[quote=”911-lover”:3rsrtg7g]Graag het linkje , want ik vind het niet op eBay ❓ [/quote]

HERE YA GO

Tsss, wie geeft daar nu zoveel geld aan (alhoewel moest het van een stukje van een Porsche zijn, wat zou Rufie dan bieden 😛 )

HAHAHAHAHAHA een stukje lak waar een idioot al 122€ voor heeft geboden 😆 😆 😆

[quote=”Setakira”:1ranmml1]Tsss, wie geeft daar nu zoveel geld aan (alhoewel moest het van een stukje van een Porsche zijn, wat zou Rufie dan bieden 😛 )[/quote]

Rufie is wel gek, maar niet zot hé 😀

ken

pijnlijk van die GT 🙁 (

tja is wel echt zot, om zoveel geld aan een stukje carrosserie te geven…
    maar ja ieder zijn ding natuurlijk 😛

[quote=”911-lover”:f21e1ndl]HAHAHAHAHAHA een stukje lak waar een idioot al 122€ voor heeft geboden 😆 😆 😆 [/quote]

Wat zou je dan kunnen vragen voor de kapotte bumper endergelijke??

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.