cayenne tubo s 521pk

Home Forums Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne cayenne tubo s 521pk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Hoi
    even aanmelden als nieuw lid op het forum met mijn nieuwe aanwinst
    cayenne 2005 turbo s 521 pk met een beestig geluid
    en alles erop en aan
    een mening ?? ik hoor het graag

Attachments:
    • turboS2.jpg
    Wim

Proficiat met uw aankoop en veel plezier en veilige km’s toegewenst.

En omdat je er zelf om vraagt: ik heb deze qua uiterlijk nooit echt een succes gevonden, doe mij dan maar de Range Rover Sport S.C.
    Is qua looks en interieur in mijn ogen nog steeds de mooiste, alhoewel de Porsche betere rij eigeschappen heeft. πŸ’‘

rjf

dikke dikke bak, heb vroeger ook naar een cayenne gekeken maar de indirecte kosten, das niet te overzien BIV / taks / verbruik pfff 😯 πŸ˜₯

Ik ben wel een liefhebber van de Cayenne en dit is voor mij de ultime daily .
    Wie weet ….. ooit…. πŸ˜‰
    Ik zag een half πŸ˜‰ jaartje geleden aan een woning in Beringen steeds een zwarte Cayenne TurboS staan (pastte eigenlijk niet bij de woning)
    Nu staat die er al ettelijke maanden niet meer .
    Verkocht ❓
    Misschien is het deze wel daar ik aan de achtergrond zie dat deze van Johan komt .
    Zijn platen hangen er ook nog op .

Ferm machine!!! 😈 😈 😈
    Wa verbruik da als he daar eens goe op stamp?
    De mijne (gewone cayenne V6) zit gemiddeld aan 16l/100km. πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯

Net daarom heb ik er (nog) gene .
    Mijn brandstof wordt door mijn werkgever betaald .
    De A6 vindt die nog net het randje , maar voor een Cayenne (zijn schoonbroer heeft er eentje) wil die dat niet meer doen .
    En als ik mijn eigen benzine moet gaan betalen (120km/dag woon/werk) wordt het al wat duur πŸ˜‰

Anoniem

Welkom en proficiat.
    Nog nooit met een Cayenne gereden, beetje last van hoogtevrees op die hoge rubbers πŸ˜‰
    maar volgens “geruchten” kan er ferm sportief mee gereden worden, ene 521 pk 😯
    ( 521 raar getalleke of niet, standaart?)

Het is die ene extra pk dat het hem doet.De 911 3.2 heeft er ook geen 230 maar wel 231.

Anoniem

Prachtbak !!!

Ik heb ook een 3.2 , verbruik 15 liter
    Handgeschakeld met 20″ en luchtvering.
    Wel benieuwd hoeveel deze turbo verbruikt.
    Succes ermee alleszins, ik kan mij inbeelden dat je met 521 pk de asfalt uit de baan trekt. πŸ˜€

Anoniem

cab 88 schrijft:

ik kan mij inbeelden dat je met 521 pk de asfalt uit de baan trekt. πŸ˜€

Hier in Belgie zeker πŸ˜†

Alle goede reactie,s de velgen en banden worden nog naar 22 inch veranderd
    komende zomer nu komen op deze velgen winterbanden
    verbruik ligt rond de 16 l maar dat nemen we er graag bij
    ik was al wat gewend als trouwe bmw rijder ( 740D) maar dit slaat echt alles
    niet dat ik de asfalt uit de grond wil trekken maar gewoon leuk rijden
    en ja hij komt van bij johan
    zit echt alles op en aan

Attachments:
    • turboS5___kopie.jpg

nog een foto

Attachments:
    • turboS19.jpg

met logo in hoofdsteunen

Attachments:
    • turboS15.jpg

ik heb nog een moment getwijfeld voor die wagen, want aan de prijs dat hij te koop stond, voor die uitvoering, dat was een koopje! Tot ik wat ging rondhoren over het verbruik, en gezien de kilometers die ik jaarlijks rijd, met helaas ook veel stadskilometers en files, niet betaalbaar!

Ik moest trouwens weer terugdenken aan de test in een Duits tijdschrift, waar het verbruik aan topsnelheid gemeten werd. De Cayene Turbo S (standaarduitvoering!) was de ‘winnaar’… met een verbruik van 78 liter/100 km op topsnelheid! 😯 πŸ˜€ Maar ja, je verzet een wagen met de aerodynamica van een Louis seize kast van meer dan twee ton aan 275 km/u… dat kost dan wel een slokje… (ter vergelijking, een 530d verbruikte aan topsnelheid 34liter

Anoniem

Onze lieve Inge Vervotte gaat dat voor U oplossen Porschky! Nooit geen zorgen meer over dat verbruik bij hoge snelheden: TRAJECT CONTROLE voila!

En aan de andere kant tuffen in die “L XVI” heeft ook wel iets πŸ˜•

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.