de Belmeisjes…

Home Forums Zeverhoekje de Belmeisjes…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Voor wie regelmatig Studio Brussel luistert zeker niet onbekend

klikkerdeklik

πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Waar het hart van vol zit loopt de mond van over 😈

Hahahhahaha, zaaaaaaaaaalig.

HIER nog eentje die ik van een bekende forummer vandaag heb mogen ontvangen πŸ˜‰

Schitterend hé

Enekel weken terug op stubru hadden ze nog enkele leuke fragmenten:

“We zoeken een beroep met een “T”

Eerste beller: “Tante Terry !”

Tweede beller: “GemeenTesecretaresse!”

Derde beller: “Gynekoloog!” (zo uitgesproken hé)

Ik stak bijna onder mijn stuur van het lachten!

[quote=”stefx911″:1dfucknh]op stubru hadden ze nog enkele leuke fragmenten:[/quote]

ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…

gemiddeld om de 20 min iets grappigs bij lambi bambi en peter de grote !

[quote=”mcklusky”:3uu64f7w]ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…
    [/quote]

Vandaar dat de snuit van je Zafira er zo uit ziet πŸ™„ 😈 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

[quote=”911-lover”:1e3iobs2][quote=”mcklusky”:1e3iobs2]ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…
    [/quote]

Vandaar dat de snuit van je Zafira er zo uit ziet πŸ™„ 😈 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† [/quote]
    dass goe mogelijk dat dat op zo een moment gebeurd is

dus dave ge weet dus waaar ge uw onkkosten factuur kund gaan vereffennen πŸ™„ πŸ˜†

was t maar waar, dan had ik er tenminste nog plezier aan gehad… ik heb het nie meer op buitenlandse chauffeurs, ik ben ondertussen al 8 maanden op mn geld aan t wachten, de tegenpartij zn verzekering heeft zn fout toegegeven en verklaard dat ik mn geld zou krijgen… maar ik vrees dat et nog lang gaat duren voor ik nen euro ga zien…

geweldig 8) 😈

[quote=”mcklusky”:2vs9b4d2]ik ben ondertussen al 8 maanden op mn geld aan t wachten, de tegenpartij zn verzekering heeft zn fout toegegeven en verklaard dat ik mn geld zou krijgen… maar ik vrees dat et nog lang gaat duren voor ik nen euro ga zien…[/quote]

Troost u. Ik heb mijn geld van de aanrijding december 2005 ook nog steeds niet gezien en na een ongelukje met de moto( ik was 100% in mijn recht en de tegenpartij gaf de fout ook toe dus geen discussie) heeft het 3,5 jaar geduurd vooraleer ik mijn geld zag.
    AXA πŸ‘Ώ πŸ˜₯

TIP VAN DE DAG:

De autoverzekering bij ING πŸ˜› D D lol

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.