Done or not done ?

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Done or not done ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • rjf

    Vandaag naar een 996 gaan kijken en daarna een leuke discussie gehad over het al dan niet mooi zijn van bepaalde “verbeteringen”.

    Zijnde
    1) Mat zwart gespoten
    2) 19″ 295 Turbo wielen die wat uit steken uit de kassen (geen spoorverbreders volgens de verkoper).

    Afgezien dat over smaken niet te twisten valt graag jullie onafhankelijke mening… 😈

    Foto’s: klikkerdeklik

    PS. Wat is het nut van een het vervangen van een geplofte 3.4 door een andere gebruikte 3.4 ? (En kan dit voor 6000 euro, zie factuur ?)

    Ik heb er geen goed gevoel bij als ik de foto’s bekijk.
    Gewoon gevoelsmatig

    Ik vind t er niet uit zien met die velgen (ik was dan ook ‘de andere’ in de discussie) 😆

    Wat ik sowieso niet begrijp is het waarom herspuiten in matzwart.
    Waarom niet wrappen .
    Zelfs de autofabrikanten wrappen hun wagens als ze matzwart moeten zijn (Denk aan de gelimiteerde Focus RS)
    Dit is niet zonder reden 💡

    Laten keuren door specialist! 😀

    Wim

    Zou mij ook goed informeren over de auto, probeer zoveel mogelijk van de historie te weten te komen.
    Moet wel zeggen dat de prijs erg laag is, en zeker voor al het werk wat er aan gedaan is. 😕

    ik vind het ook raar… herspoten, andere motor…

    tkan perfect in orde zijn ook, maar ik zou het risico niet nemen.

    kvind dat de auto precies hoog van de grond staat met die wielen ❓

    Anoniem

    [IMG]http://i55.tinypic.com/6fqv0j.gif[/IMG]

    De 996 is zoiezo al niet mijn favoriete 911-model, maar dit maakt het voor mij nog erger. De aanpassingen passen gewoon niet bij dit model, en maken hem er een beetje “gek” uitzien. Het zit gewoon al niet goed op de foto’s …, maar misschien is het gewoon de combinatie ???

    Ik zou ‘m niet moeten.
    Hij doet me zo een beetje denken aan die Toyota Camry die ze omgebouwd hadden tot 996.
    Hij staat véééél te hoog op z’n poten, de velgen passen niet bij het model (trouwens lelijke velgen ook imo) en dat matzwart vind ik retecool, als’t gewrapt is tenminste, dit ziet er (althans, volgens de foto), nen Duitsen tank uit. 😳 🙁

    Niet mijn smaak…

    niet mooi staat er raar bij

    rjf

    😆

    Soit ik wil bij deze tov tvanbroekhoven mijn nederlaag in de discussie erkennen. 😈 8)

    Het verhaal van het matzwart spuiten en de dikke velgen is een geplande deelname aan de GUMBALL rally waar vroeger Chrome wrapping de must was en nu eerder de matte kleuren. Waarom er gekozen is voor spuiten ipv wrappen maakt imho niks uit, het eindresultaat is toch hetzelfde. Reden van verkoop is een echtscheiding, er staan van dezelfde persooon nog 3 andere auto’s te koop. Reden van motorvervanging is een plof motor zeker? Het herspuiten en vervangen van de motor is in verschillende jaren gedaan (facturen voorhande), alsook het vervangen van de remmen (idem factuur). Dus geen accident, wat niet uitsluit dat er eerder al iets met gebeurd is natuurlijk…

    Ik moet zeggen dat hij er in irl zeer stoer uitzag (al was het al donker) en helemaal niet zoals een (imho saaie 😳 ) standaard 996. Al geef ik toe dat een 275 achteraan beter geweest zou zijn.

    Als de AKK klopt al bij al een vette bak, over smaken kan je blijven twisten maar dat hij opvalt is zeker, en die achtervelgen vervangen kan nog altijd na aankoop…

    Ik bedoelde deze dus :

    Maar ik denk dat jouw keuze al gemaakt is 😉

    Wrappen en spuiten zijn niet hetzelfde : een wrap kan je eraf halen, spuitwerk niet 💡
    Velgen zijn idd makkelijk te vervangen, en verlagen kan je ‘m ook nog altijd, maar waarom staat hij zo hoog ?

    Ook niet mijn ding, die matte kleur.
    Om mat te zijn blinkt hij nog veel te veel…

    De velgen van een 997 Turbo op een 996 geeft mij zo de indruk:
    “Ik zou wel willen maar kan eigenlijk niet …”

    Nu ja, gelukkig verschillen smaken…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.