Een pluim voor RS-motors Ingelmunster!

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Een pluim voor RS-motors Ingelmunster!


Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Vandaag langsgeweest bij RS-motors om mijn , jaja, 2 koplichten van de 997 te laten vervangen.
    Mijn cab is nu 2 jaar sinds april en in juni zaten er plots kleine barstjes in beide koplichten. Enkele foto’s doorgemaild naar RS en ‘s anderdaags al de bevestiging dat de beide lichten in coulance van de garantie vervangen worden. Zo gebeurde vandaag.
    Toeval wilde dat er deze morgen toen ik aankwam aan de garage er ook vocht in de linker pinker zat, ook deze werd onmiddelijk vervangen!
    Dat is nou eens een pluim waard vind ik!
    Nu mag je natuurlijk van een merk als p wel verwachten dat die lichten heel blijven, maar toch… Heel content!

    Blij ook eens goed nieuws te horen van een garage en dat er toch nog zijn die klantenvriendelijk zijn en hun job ernstig nemen.
    Helaas is dat niet meer zo vanzelfsprekend 😥

    hier ook zeer tevreden van RS-motors 😉

    zelf nog geen slechte ervaringen gehad met een Porsche dealer, hopelijk blijft dit ook zo 😉

    ja RS motors is zeker en vast zijn pluim waard na de vorige rit op 15 augustus zijn we daar heel gastvrij ontvangen en was het ontbijt echt een culinair hoogstandje 😆 ent was verdomd lekker 😀 P wink:

    Heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad met een garage. Vroeger niet en nu ook niet. Volgens mij is het een kwestie van correct zijn van beide kanten en duidelijke afspraken te maken. En mocht er toch iets mis gaan (zoals bijvoorbeeld met je lichten en pinkers), dan is de SERVICE na verkoop erg belangrijk 😉

    [quote=”Pascal”:2rxcp151]
    Heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad met een garage. Vroeger niet en nu ook niet.[/quote]

    Idem dito

    [quote=”Pascal”:2rxcp151]
    Volgens mij is het een kwestie van correct zijn van beide kanten en duidelijke afspraken te maken. dan is de SERVICE na verkoop erg belangrijk 😉 [/quote]

    Inderdaad , daar sla je de nagel op de kop 💡

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.