Eindelijk!!

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Eindelijk!!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Ja, eindelijk is het er van gekomen! ๐Ÿ˜€ D
    Het is een SC van 1980. Kleur Mocca. Is erg donkerbruin, maar uit de zon lijkt het zwart. Motor gereviseerd 20.000km geleden. Fuchs 7 en 9 duim. Nieuwe uitlaat en kachelpotten, allemaal RVS. Nieuwe oliedleidingen, remleidingen, schijven, etc… Upgrade hydraulische kettingspanners. Elektrisch schuifdak, ramen en spiegels. Ik ben de eerste nacht 2 maal opgestaan om te zien of ik het niet gedroomd had en er wel daadwerkelijk een 911 bij ons stond, hahaha. Ik voel me net een verliefde puber die het erg vindt om overmorgen afscheid te nemen want dan gaan we met vakantie. Zou dag en nacht met de wagen willen bezig zijn, lol.Ik rijd momenteel nog even met de transitplaten rond, mijn verzekeringsagent heeft me gedekt tot maandagnacht. Moet nog wel heel de gelijkvormigeheidsprocedure doorlopen, maar kan pas op 23/8 bij D’Ieteren terecht. Dat was het even in een peulschil. Vele groetjes van een erg gelukkige eigenaar!
    Walter

Van harte geluk gewenst met de aanschaf van je P

Proficiat en vele leuke momenten !!Komt die wagen niet van “Wams Sportscars ” ?
    zo te horen mooie en leuke wagen . Foto’s ??

ken

Eerst en vooral proficiat met je aankoop!!!!!

[quote=”Bjorn”:2aslu79h]Proficiat en vele leuke momenten !!Komt die wagen niet van “Wams Sportscars ” ?
    zo te horen mooie en leuke wagen . Foto’s ??[/quote]

verder sluit ik mij aan met Bjorn’s antwoord ๐Ÿ˜‰

Hartelijk dank voor de gelukwensen, en neen, hij/zij komt niet van bij “WAMS”, maar van een erg fanatieke liefhebber. Particulier dus.
    Hier enkele fotootjes die ik deze middag nam. Wilde de P eerst eens helemaal oppoetsen , maar kon met dit mooie weer er niet aan weerstaan toch eerst nog wat rond te toeren. Samen met de kindjes, die ook meteen verliefd op de Sc zijn.

http://www.mijnalbum.nl/Album=IT4SDGTZ

PROFICIAT !!!

En met de originele zetels in ,dat was een optie toen,ik heb er ooit ook zo’n gehad…..

veilige ritjes toegewenst

nog eens een hele dikke