En nu is het weer mijn beurt

Home Forums Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s En nu is het weer mijn beurt

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Het heeft even geduurd , maar ik heb de knoop doorgehakt.
    De beide E30’s zijn de deur uit gegaan en er is een Porsche voor in de plaats gekomen.
    Het is een witte 944 non turbo geworden . Eerste inschrijving 02/1990
    De vorige eigenaar (een kennis van me) heeft er afstand van gedaan vanwege familiale redenen.
    Hij heeft de wagen niet echt lang gehad maar wel technisch volledig in orde gemaakt. Nieuwe rubbers aan koffer en dak , nieuwe distributieriem en rollen , groot onderhoud en een nieuwe koppeling zijn nog maar een paar maanden geleden geplaatst.
    Voorzien van onderhoudsboekje (jaja met sticker) en alle nodige info en papieren.
    Ik heb de wagen gekocht van een garage waar hij een andere heeft gehaalt. Zij hebben mijn 323 Baur Hartge over genomen.
    Doet even pijn na 10 jaar in mijn bezit te zijn geweest , maar toch heb ik geen slecht gevoel over gehouden.
    Hier is ze

ken

een nieuwe Porsche Koen

van harte gefeliciteerd met deze mooooooie aankoop!!!

gaat hij je dagelijkse driver worden?

Mooie auto Koen , wat zijn de plannen ?
    gefeliciteerd.

hier ook Koen…van harte! echt leuk!! 😀

Even afwachten maar waarschijnlijk een bad weather free time driver 😉
    Als het echt te slecht is of er wordt naar een circuit gegaan wil ik de CS wat besparen.

S2

Ik blijf die 944’s prachtige wagens vinden! (Het was natuurlijk ook mijn eerste grote P-liefde 😉 )

WB

Proficiat met je nieuwe aankoop en veel veilige km!!!!

Guy

Proficiat Koen,

En … in ‘t wit zijn ze toch het mooist hé 😉

Proficiat Koen!

en idd zeer mooi in het wit!

Proficiat Koenie, ziet er proper uit.

Ook van mij een dikke proficiat!

En jah, wat kan ik zeggen over dat wit he 😆 😉

SidewindR.

S2

Zat nog even naar de foto’s te kijken en lijkt me een goed uitgerust exemplaar te zijn:
    – zetelverwarming en op het eerste zicht 4 knopjes voor de pook.

Misschien even het optielijstje posten?

Je bedoeld de pagina met de sticker ?

Alsjeblieft

Anoniem

Knappe bak ! Ben stinkend jaloers. Waarvoor dienen die 4 knopjes voor de pook nu weer ? Eentje voor centrale vergrendeling, eentje voor targa dak. En de 2 andere ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.