eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forums Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 160)
  • kleine aanpassing….

Dag turbowannes…hartelijk welkom hier met je mooie brute Porsche 😀

ja heb ook de weg gevonden 😉 alleen is de wannes hier turbowannes geworden…bleek al een wannes te zijn….

Welkom ! Het zien van zo een wagen in deze kleur brengt bij mij mooie herinneringen boven !! 8)

damn, wat rijdt de jeugd tegenwoordig met schoon autookes….. 😯 😀

Prachtig machien man !! Welkom.

bedankt voor de leuke reacties 😉 wat zouden jullie doen met de velgen? ik zou er eigenlijk liever RH speedline onderleggen ofwel de oem turbovelgen van de 3.3 maar dan met gespoten hart.

ik zou voor origineel gaan. Ik vind persoonlijk dat originele stukken altijd een extra optische waarde geven aan uw wagen. Maar het hoeft niet jaargebonden te zijn bv 928 met cup 2 velgen 😉

Die Speedlines zijn voor mij de mooiste die er zijn, maar wel moeilijk in onderhoud. Wordt veel poetsen. Ik heb er al dikwijls helemaal geoxideerd gezien en dan is het schone er ook af.

Hallo,Wannes
    Knap speelgoed heb je daar.
    Wanneer volgt het eerste rondje Ring ???

[quote=”enrico”:tvdy9ctd]Hallo,Wannes
    Knap speelgoed heb je daar.
    Wanneer volgt het eerste rondje Ring ???[/quote]

Ik ken Wannes niet goed, maar in het geval dit zijn eerste Porsche is, zou ik toch eerst de wagen goed gewoon worden. Zo een turbo lijkt me toch iets wispelturiger dan een Cayman.

Prachtige wagen!!

Be Carefull. Als eerste porsche direct een Turbo 3.3 oppassen , vooral bij vochtig wegdek

Super knappe wagen.
    Van harte welkom hier

In ieder geval al goede kleurkeuze 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 160)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.