fdevile op solicitatie

Home Forums Zeverhoekje fdevile op solicitatie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • [quote=”fdeville”:vnbqt0gn]
    [size=125:vnbqt0gn](en meteen eventjes de quotes rechtgezet want trok op niets meer…ik zou eigenlijk een goede moderator zijn… πŸ˜† )[/size][/quote]

Hoe bedoel je ❓ πŸ˜‰

Anoniem

[quote=”911-lover”:2cii8gt8][quote=”fdeville”:2cii8gt8]
    [size=125:2cii8gt8](en meteen eventjes de quotes rechtgezet want trok op niets meer…ik zou eigenlijk een goede moderator zijn… πŸ˜† )[/size][/quote]

Hoe bedoel je ❓ πŸ˜‰ [/quote]
    eeeuucchh…blijkbaar niks…ik zal iets gezien hebben dat er niet was zeker πŸ˜•

πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Ik ben niet 24/24 hier aanwezig , maar als ik er ben doe ik mijn werk hoor πŸ˜‰

Anoniem

[quote=”911-lover”:2im3xtzi]:lol: πŸ˜† πŸ˜†

Ik ben niet 24/24 hier aanwezig , maar als ik er ben doe ik mijn werk hoor πŸ˜‰ [/quote]
    Dat weet ik, maar dat was niet de bedoeling van mijn opmerking. Ik was eigenlijk aan het solliciteren πŸ™„

Daar moet je voor bij de grote chef zijn.
    Ik ben maar een bureauventje πŸ˜‰ πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

LOL πŸ˜€

ja mannekes, ik krijg wekelijks wel eens de vraag van iemand om moderator te mogen worden, binnenkort zal er wel één en ander veranderen.

Ik houd jullie op de hoogte…

Krijg ik dan ook een bevordering 😈

[size=42:2h0149af](Als anderen het mogen vragen , ik ook πŸ˜‰ )[/size]
    Btw , nog een moderator. Zo druk is het hier nu ook weer niet dat ik (wij ) het niet de baas kan/kunnen hoor πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

ja mannekes, ik krijg wekelijks wel eens de vraag van iemand om moderator te mogen worden, binnenkort zal er wel één en ander veranderen.

Elke week πŸ™„ ❓ Elke week dezelfde πŸ˜†

Dan moeten er al veel fruitmanden, champagne , … bij u toegekomen zijn

zoniet : tip voor de solliciterende mod’s in spé πŸ˜‰

Anoniem

Nee nee, laat maar zitten ! ‘t is gelijk dat ik het gehad heb πŸ˜†
    Ik sta trouwens maar 13e in de lijst van hoogste “posters”. De hoogste posters hebben recht op de eer om mod te zijn vind ik. Ik moet eerst nog wat mijn quota omhoog trekken (ik ben wel als 2e geregistreerd op het forum…).

Het aantal posten mag er niets mee te maken hebben hoor.
    Anders was ik wel super Admin πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Misschien moet je eens wat liever zijn bij de Chef .
    Dat helpt ook vermoed ik 😈 πŸ˜‰ πŸ˜€

zal ik mijn rekeningnr al geven ?

Anoniem

[quote=”mcklusky”:acsxbe3g]zal ik mijn rekeningnr al geven ?[/quote]
    Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig πŸ˜€

Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig Very Happy

ajjjj daar gaat de job 😈 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Anoniem

[quote=”Talbot”:1nzg70r0]

Nee, maar als je braaf bent krijg je vandaag maar een half pakske slaag in plaats van een volledig Very Happy

ajjjj daar gaat de job 😈 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† [/quote]
    Allez bon, ik ben heel genereus vandaag: maar 1/4 pakske dan. Lager ga ik echt niet

[quote=”Talbot”:3boi5qki]
    ajjjj daar gaat de job 😈 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† [/quote]

Hoezo, jij kent de Chef dan nog niet goed 😈

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.