Goede garage in de buurt Gent of Brugge

Home Forums Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Goede garage in de buurt Gent of Brugge

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Onze porsche is nog niet op onderhoud geweest sinds aankoop. Hij rijdt heel goed maar moet toch voor alle zekerheid eens op onderhoud.

Wij wonen in de buurt van Aalter tussen Gent en Brugge.

Kent er iemand een goede garage dat een beetje in de buurt is?

Mag je met O platen verder rijden om naar een garage te rijden:?:

iemand ervaring met FG Porsche garage?

dank u 🙂

Je mag gerust langs komen met je wagen bij ons, wij zitten in Dendermonde en dat is nu ook wel niet veel verder. Wij hebben al meer dan 17jaar ervaring met Porsche wagens en wij voeren al onze werken intern uit met originele onderdelen.

Zou ik graag doen.

Maar is 73 km van bij mij thuis (mappy) .

Dat kunnen we niet doen met O-platen tenzij je iets organiseert , ritje misschien ? 🙂

groeten

Van bij mij uit is het nog verder hoor 😉
    En als je overdag rijdt zullen ze zeker geen problemen maken.
    Ikzelf heb jaren met mijn oldtimers overal rondgereden zonder enig probleem (en die wagens vallen meer op als oldtimer dan een Elver) 😉

Je gaat naar de garage, dus dat mag toch met O-platen?

OK kben overtuigd RSR

kzalt keer met den ouden over hebben 😕 , tis wel nen moeilijken.

Hij had FG porsche lokeren in zijn hoofd daarom dat ik er een beetje reactie over vroeg.

ik dacht dat FG Porsche meer onderdelen deed dan garage… maar buiten het feit dat hij hier vroeger forumsponsor was en ik er één keer geweest ben ken ik hem niet zo goed.

Dacht ook dat FG Porsche vooral wagens demonteerde voor onderdelen.

Met O platen naar de garage rijden mag. Heb je ineens een goed excuus voor een rit

En daarbij, een ritje van 73 km naar de Luc is toch leuk zeker !
    Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.

[quote=”stefx911″:275910vg]
    Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.[/quote]

Trouwens zo ver zit Luc nu toch ook niet van FG af… dacht ik of ben ik mis ?

[quote=”Talbot”:3j497wbr]Zou ik graag doen.

Maar is 73 km van bij mij thuis (mappy) .

Dat kunnen we niet doen met O-platen tenzij je iets organiseert , ritje misschien ? 🙂

groeten[/quote]
    Met een O plaat mag je naar de garage rijden zonder aanvraag of wat ook

[quote=”mcklusky”:s1wdgmer][quote=”stefx911″:s1wdgmer]
    Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.[/quote]

Trouwens zo ver zit Luc nu toch ook niet van FG af… dacht ik of ben ik mis ?[/quote]

7 km denk ik

[quote=”stefx911″:1x919bgh]Dacht ook dat FG Porsche vooral wagens demonteerde voor onderdelen.

Met O platen naar de garage rijden mag. Heb je ineens een goed excuus voor een rit

staan er nu 3 binnen en 3x 911, 2x 993, 2x boxster, 1×968, 1x 996, 1x 914, 1×930,

De afstand tussen FG en L.E. car is 23 km

23km ??
    heb ik dan vorige keer gevlogen of wa ? amai…

ik dacht dat dat korter was, ma ne mens kan zich vergissen hé…

24.3 volgens routenet 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.