Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
  • Anoniem

ben eigenlijk eens nieuwsgierig hoe jullie met jullie porsche rijden (sheuren / flammen / touren ?)

Meestal als ik de P neem dan geef ik nogal goed gazzzzz, zonder gelijk ne wakko te rijden.

Rijden jullie ook vlotjes door of wie tourt er graag op zen gemak?

Dagelijks rij ik wel een hoop kilometers (70000 km op een jaar) in men dagelijkse auto een X5, misschien vandaar de wat vlottere 8) rijstijl als ik in de P kom.

let me know

Mijne P is derde auto, dus als ik die in het weekend van stal haal is het om te vlammen!!
    Uiteraard let ik wel een beetje op waar ik dat doe, maar als je met een P rijdt is het toch de bedoeling dat je hem goed laat gaan…. πŸ˜‰

Laten we zo zeggen, de dagen dat ik er echt rustig mee rijd, zijn op één hand te tellen…

Gr.

Gert

hoe rij ik met de P :

vooruit!! 😈 😈

eigenlijk beide : lekker cruisen is leuk , en af en toe eens alles open op de snelweg !

alhoewel dat “lekker cruisen” uiteindelijk redelijk snel blijkt te zijn
    ( aan ’t aantal boetes te zien) πŸ™„ πŸ™„

Anoniem

ben eigenlijk eens nieuwsgierig hoe jullie met jullie porsche rijden

veel te weinig……maar dat bedoel je nie zeker.

Met dit weer : “ragtop down, hair blowing in the wind”…meestal cruisen met af en toe ne scheut gaaazzz πŸ˜†

gr

Dakke

’s nachts regelmatig zoveel hij kan (rond de 270) overdag uiteraard gematigder.paar dagen geleden geflitst, gelukkig tijdens een gematigde periode πŸ˜‰

Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, πŸ˜†

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen:

[quote=”stefx911″:2cnqjlo9]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]

Kan ik inkomen zone 50 best 50 rijden 😈

[quote=”RSR”:29e7var3][quote=”stefx911″:29e7var3]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]

Kan ik inkomen zone 50 best 50 rijden 😈 [/quote]

hebben ze er al een prijskaartje opgeplakt ?

volgens mij zit het in deze buurt:

[i]Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50
    Uw gereden snelheid na aftrek van de tolerantiemarge is 86
    U beging een zware overtreding 2° graad

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
    Onmiddellijke inning
    175Γ’β€šΒ¬
    ->intrekking rijbewijs (indien ter plaatse staande gehouden)

Minnelijke schikking
    185Γ’β€šΒ¬

Rechtbank
    275-2750Γ’β€šΒ¬
    ->Verval van het recht tot sturen : facultatief[/i]

Life can be a bitch!!

😈

Ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand gehad 91 in zone 50 (industriezone πŸ‘Ώ ).
    Resultaat…… 14 d. rijverbod,een voormiddag ff gezellig naar de rechtbank,een een boete van rond de 475 euri’s. πŸ˜₯
    Dit was dus wel de min. staf die ze kunnen uitspreken.
    Als je rechtsbijstand hebt in je verzekering maak er dan gebruik van…

ken

Meestal in het weekend als het goed weer is dan doe ik wel eens een toereke.
    De eerste 15min, laat ik de motor opwarmen en kom ik niet boven de 3000 à 3500 toeren.
    Daarna kan het wel eens zijn, dat het beestje in toeren jaag, zonder zot te gaan doen en in de bebouwde kom en in een woonzone hou ik netjes aan de toegelaten sneheid.
    Op een oprit van een autosnelweg kan je hem ook goed laten gaan πŸ˜€

Dus denk ik dat ik een gewone normale en een gezonde rijstijl heb πŸ˜‰

greetz

Dat van die oprit op een autostrade is idd wel waar πŸ˜‰

Gert

[quote=”stefx911″:2mv0t2i8]hebben ze er al een prijskaartje opgeplakt ?[/quote]

Nee ik heb er nog niets van gehoord voor het moment, mijn advocaat zou normaal deze voormiddag gaan zien maar die heeft nog niets van hem laten horen. Ze zijn echt moeilijk hoor in Dendermonde zeker als het over snelheid gaat maar als je een stuk in u voeten hebt en ze pakken u dan ja dan kom je er van af met 50 euro of zo. Ik ben gisteren nog eens gaan zien op de plaats van de misdaad en daar staat zelf nog geen huis langs die weg, zelf de oversteekplaatsen zijn er niet, er is zelf geen school. Alles langs die weg is landbouwgrond dus waarom je daar maar 50 mag vraag ik mij nog steeds af.

Luc

[quote=”gert 944″:woz3n1lq]Dat van die oprit op een autostrade is idd wel waar πŸ˜‰

Gert[/quote]

Opritten zijn heel leuk !

Probleem is wel dat ik dan de autosnelweg opkomal snel rond de 160 – 170 zit…en dan vertragen is veel minder leuk…

Laat ons hopen dat ze nooit flitsbakken aan opritten gaan plaatsen !

[quote=”RSR”:159oedw3][quote=”stefx911″:159oedw3]hebben ze er al een prijskaartje opgeplakt ?[/quote]

Nee ik heb er nog niets van gehoord voor het moment, mijn advocaat zou normaal deze voormiddag gaan zien maar die heeft nog niets van hem laten horen. Ze zijn echt moeilijk hoor in Dendermonde zeker als het over snelheid gaat maar als je een stuk in u voeten hebt en ze pakken u dan ja dan kom je er van af met 50 euro of zo. Ik ben gisteren nog eens gaan zien op de plaats van de misdaad en daar staat zelf nog geen huis langs die weg, zelf de oversteekplaatsen zijn er niet, er is zelf geen school. Alles langs die weg is landbouwgrond dus waarom je daar maar 50 mag vraag ik mij nog steeds af.

Luc[/quote]

Om geld te verdienen natuurlijk !

Ze zouden inderdaad beter de dronken bestuurders eens wat harder aanpakken, is veel gevaarlijker dan op zo een baan wat te snel te rijden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.