Holland wil Vlaanderen terug na 177 jaar

Home Forums Zeverhoekje Holland wil Vlaanderen terug na 177 jaar

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

Hele, Kaaskopkes das boven de rivieren hé, ik woon zelf ook net over de grens, maar mijn roots liggen in Puurs.

Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉

Is ook een discussie op het Nederlandse Forum 💡

[quote=”stefx911″:1edb8ely]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]

Nou wordt ie helemaal mooi 😆 . Kwestie de Nederlandse zinspelingen al te oefenen.

[quote=”stefx911″:2whyvv98]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]

Om hier baas te komen spelen ? Hartstikke bedankt.
    De tijd van het imperialisme is al 200 jaar voorbij.

Wim

[quote cabrio Wim]
    Wallonië bij Frankrijk, Limburg en Zws-Vl bij België, dan hebben we een mooi landje > verry happy.
    Zws-Vl heeft toch vroeger bij het land van Gent gehoord, dus waarom niet terug…………en de schelde als Grenslijn[quote]

Dit heb ik in het Nl PF geschreven, mag er toch echt niet aan denken dat ze dat gaan doen hé.

[quote=”stefx911″:34jd6gj5]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]
    W’hebben ze amper na 15 jaar ( 1815-1830 ) buiten gegooid, laat ze alstublieft waar ze zijn.

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.

[quote=”ferdy”:1lzn0m17][quote=”stefx911″:1lzn0m17]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]
    W’hebben ze amper na 15 jaar ( 1815-1830 ) buiten gegooid, laat ze alstublieft waar ze zijn.

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.[/quote]
    77% van de Nederlanders, en hoeveel % van de vlamingen ❓ ❓ (zal wel 0 % zijn, als je die inwijkelingen uit nederland niet meerekent )
    nog liever Vlaanderen als een land ❗ ❗
    maar ging het hier eigenlijk niet over sneeuwwitje 🙄 🙄
    spijtig dat ze (eventueel) verkocht word 😥 😥 😥 😥
    (hopelijk niet aan de boze stiefmoeder 😯 😯 )

Wim

Moderators….draadje splitsen en daar verder gaan 😉

Na een druk weekendje tijd gevonden om hier te komen.
    En natuurlijk aan de wensen voldaan 😉

dan liever bij Frankrijk geplakt worden, dan hebben we tenminste geen achteruitgang op vlak van qualiteit, eten, drinken, goe leven…

en ik weet waarover ik spreek,
    net , na 6 jaar, terug verhuisd naar Belgie, vanuit Nederland…

Ferdy schreef;

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.[/quote]

Idem Dito !! 😡

Wim

[quote=”svandamme”:2ff99wx6]dan liever bij Frankrijk geplakt worden, dan hebben we tenminste geen achteruitgang op vlak van qualiteit, eten, drinken, goe leven…

en ik weet waarover ik spreek,
    net , na 6 jaar, terug verhuisd naar Belgie, vanuit Nederland…[/quote]

Ben het bijna met alles eens wat je schrijft, maar waarom bij Frankrijk, neem ons Zeeuws-Vlaanderen erbij, en laat dan België wat België is, n.l. een fantastisch land met een goede bourgondische cultuur. 😉

Geen probleem voor de Hollanders hier, de meiskes zijn ok dus waarom niet 🙂 P )

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.