Kan een Porsche springen?

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Kan een Porsche springen?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Heb vroeger reclame filmpjes van de 993 bekeken (dankzij stefx911 😉 ) en daar zag men al om de ophanging en vering te testen dat men over springplankjes van pakweg 15cm bolde.

Maar euhm, wie durft iets meer te testen?

straatnaam altijd te verkrijgen 😉

Wacht vol spanning op de vervolgfoto’s Seta !

Als je wil kom ik de foto’s wel nemen terwijl jij in de lucht hangt 😆

Amaai , dat noem ik nog eens een werking van de weg door het warme weer.
    Zoiets heb ik nog nooit gezien.
    Stel je voor dat je daar ‘s nachts rijdt en niets afgezet is 😯

Amaai… ‘n goeie maand terug ongeveer waren er ‘n hele serie wegverzakkingen, en nu komen de platen gewoon omhoog 😯
    maakt ‘t maar mee, zoals koen zegt…

zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕

[quote=”Setakira”:2ywgb5cj]zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕 [/quote]

Dit is de laatste 2 maanden in de kempen al meerdere keren gebeurd…

Klik hier maar eens om een voorbeeld te zien

Ik heb zo persoonlijk al 2 ongevallen gezien met zeer ernstige schade en lichamelijk letsel tot gevolg…

Ben er toch niet zeker van dat ‘n Porsche ‘n landing als deze overleeft :

test het eens met deze, die zal het zeker overleven 🙂

hehe, ik denk dat je al ‘n paar porsches kan laten crashen voor de prijs van zo eentje 😉

Ik denk dat als je met een beetje snelheid over zo’n ding “vliegt” je wel degelijk van serieuze schade mag spreken (en dan praat ik nog niet van als je de controle verliest , en deze kans zal zeer groot zijn)

Ik moet hierbij denken aan die Lambo die het nieuwe drempeltje jog niet gezien had .

klikkerdeklik (einde van het filmpje)

Wat het warme weer niet allemaal kan doen 😕

@ Koen: zou ie dat echt niet gezien hebben? 😯 Daarna reed hij toch ook nog gewoon door.

Als je weet welke stukken deze wagen achterna had gegarandeerd niet 😯

[quote=”Setakira”:1nph2bbg]zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕 [/quote]

Alle man dat is de max, doen zou ik zeggen maar wel zien dat je niet links of rechts van de weg komt 8)

Hé Luc is terug 😀 , op verlof geweest?

Nee hij werkt zich kapot, hij kan de toeloop van porsches in zijn etablissement niet meer aan…

😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.