kilometerteller 300 km/h

Home Forums Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 kilometerteller 300 km/h

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • weet er iemand of en hoe ik een kilometerteller die hoger gaat dan 260 km/h in mijn 944 turbo ’86 kan installeren, en evt waar je die kan vinden?

bij van zweeden in middelburg vraag naar rob en doe groeten van mij

Als je 944 een type 2 is denk ik dat je die van een 968 erin kan zetten.
    Deze gaat tot 300 km/u

Anoniem

’t is nen turbo, dus nen type 2 denk ik… 😆

Dus is je vraag beantwoord 😉

in mijne 944 t (bj88) gaat hij tot 300km/h.
    dus het is er zeker te vinden voor 944, maar waar!! 😡

Die van onze 951 niet .

Anoniem

Tiens, das wel knap: die wijzerplaaten met chroom randje. Hoe heb je dat gedaan ?

Zo gekocht 😉

Maar die ringen zijn overal los verkrijgbaar hoor

voorbeeldje

Anoniem

Thanks. En voor de plaatsing: is dat moeilijk, of kan gewoon het glas/plastiek vanvoor weggenomen worden ? Of is het zo eenvoudig niet ?

Ik denk dat het vrij eenvoudig is , maar zoals boven beschreven , het was al op de 951.

http://www.porsche-944.com en dan bij projecten / aanpassingen
    Daar staat heel erg veel stap voor stap.
    Als je de teller veranderd moet de sensor toch ook anders, anders geeft hij 250 aan terwijl je 200 rijdt ofzo 😕 Hoe zit dat precies?

Groet Leander

Ga naar http://www.porsche-944.nl/forum

Dan de gebruiker Cor 944 zoeken, op zijn site klikken, daar staat het allemaal mooi en duidelijk beschreven met bijbehorende foto’s

De turbo S van ’88 en de turbo’s gebouwd na 08/’88 (dus alle 250pk versies) hebben een teller die tot 300km/h gaat. Je moet dus zo’n teller installeren dan behoud je ook de standaard turbo-druk meter die er onder zit. Let wel dat de km-stand zal veranderen bij het inbouwen van een andere teller.

[quote=”951 S”:2ikq3lvz]Let wel dat de km-stand zal veranderen bij het inbouwen van een andere teller.[/quote]

Dat moeten we niet hebben 🙄 , dus laat maar zo.. 😆

leo

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.