Kuisen uitlaten

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Kuisen uitlaten

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Kan iemand mij zeggen hoe je het beste de uitlaatstukken van de wagen kuist? (roetvorming zou ik weg willen krijgen) Ik heb de originele dus geen verchroomde (993), zien er uit als gebrushed lichtverguldachtig staal.

Ik weet het, heb het al eens op een bijéénkomst gevraagd maar ik vergeet altijd de naam van het huishoudprodukt dat jullie daarvoor gebruiken 😳

Metaseul van Cavaseul
    Het wondermiddel bij uitstek voor zulke klussen 😉

Steek nieuwe 😆

thanx voor (nog eens 😉 ) de info Koen.

Nu nog zien waar ik dat kan vinden…

[quote=”RSR”:99v0fx5i]Steek nieuwe 😆 [/quote]

En wat doe jij, Luc, als je auto zelf vuil is ? 😆

op de vuil plekskes stickers plakken 😈 😛 lol:

[quote=”Setakira”:27hifita]thanx voor (nog eens 😉 ) de info Koen.

Nu nog zien waar ik dat kan vinden…[/quote]

Buiten bij mij in het poetsrek (waar er altijd ligt) vind je het in elk grootwarenhuis zoals Delhaise , Colruyt etc.
    Ik heb de mijne vandaag ook weer gebruikt om mijn velgenbedjes op te blinken 😉

Wel blijkbaar gebruikte ze dat vroeger thuis om kachel te kuisen en heb dus nog een Tube gevonden 😉

Is wel een opmerkelijk verschil:

VOOR:

NA:

Alleen daar waar de oxidatie te groot was heb ik het er niet afgekregen…

Na een paar keer zie je het steeds beter en beter worden hoor 😉

@Knoet
    : Hoeveel duurder is zo’n potje ten opzichte van een tube Metaseul ❓ ❓ ❓ En geloof me vrij , het resultaat kan niet beter zijn 😉
    Waarom duur spul kopen als goede huishoudmiddelen hetzelfde effect (indien niet nog beter) bereiken

Maar die zijn toch van inox ?

WB

Met één of ander polijstmiddel en een schuursponsje krijg je de uitlaat ook mooi hoor, als je dat kan helpen….

Er is maar één manier om de buizen goed te kuisen : GOED GAS GEVE…. 😀

beste mensen kweet niet wat jullie allemaal uitsteken met die uitlaten
    maar in gods naam gebruik geen schuurspons

het kuisen van chroom uitlaat doe je best met gewoon water en een drupje dreft en een spons gewoon goed dippen dan droogwrijven.

aangezien het over oppervlakkige roest gaat kan je dat makkelijk verwijderen met een droge doek zelfs met je nagels kan je dat wegwrijven

heb ooit iemand zijn kever gekuist die mens was verschoten hoe ik met simpele dingen iets proper krijg

dus zoek het niet te ver

voor inox is er ook een remedie

je wrijft hem in met roet van uw uitlaat daarna wrijf je hem met een droge doek proper en daarna gebruik je azijn voor hem te reinigen

voila tis nie moeilijk tis gemakkelijk maar je moet het weten.

azijn? zal ik volgende keer ook eens testen, warme of koude azijn?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.