Leuk filmpje

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Ik hoop dat die jongens de flitspalen weten staan in Aarschot ❓ 8)

Ook daar was ik aan het denken bij het kijken van het filmpje. Zeker aan die lichten bij Garage Wittockx.
    Wel een beetje onverantwoord zo gas geven en snelheden halen in de bebouwde kom in het begin van het filmpje. 😕

Anoniem

Ja die suba doet dat precies niet slecht. Ik heb zo vorige maand met m’n 3.2 op m’n doos gehad van een S4 op de baan richting Ninove komende van de autostrade. 😥

Anoniem

Da’s wel schaamtelijk hé, zo op uw dak krijgen van een subaruke. Wat moet ik me nu kopen om die achter mij te laten ? Blijkbaar is een 993 al niet meer voldoende. Een 965 dan ? Of een 996 ? Pfff…ik weet het weer niet meer…
    PS Past ook maar op op die baan ts aalst en ninove: er staan daar ook al wat flitspalen aan de rode lichten !

Die 993 gaat niet voluit hé
    Die zijn vooral bezig hun vrienden met die subaru te filmen…

Die 993 lost altijd als hij een bocht ziet, en dat is net in de bocht dat hij er bij zou kunnen geraken.

Filmpje is van pre-flitspalen in Aarschot,

Aan 1ste licht heb ik ook eens opgetrokken tegen Black Boxster vorig jaar bij de forum bbq, hij was verloren maar mocht toen niet doorgaan van zijn kersvers vrouwtje (allé dat zei hij toch 😉 )
    Na het 2de licht als je vol optrekt tot einde 2de versnelling (120 a 130km/u) moet je opnieuw in de ankers voor die flitsdoos, maar op hun filmpje staat het er precies nog niet…

Anoniem

op uw doos krijgen van een S4 met een 3.2 is niet zo raar hoor, heeft een 4.2quattro met 344pk. Heb er een weekje geleden in het weekend mee rondgereden. marcheert anders wel 😆

Ik heb nochthans al een RS4 op zijn doos gegeven 😈

Anoniem

rs4 heeft 386pk, dan moeten er toch wel meer dan 240 trappelende paardjes bij u onder de kap zitten hé Koentje (of gij tankt Redbull in uwe P natuurlijk 😉 ) )

Anoniem

Die 993 lost altijd als hij een bocht ziet, en dat is net in de bocht dat hij er bij zou kunnen geraken.

Vraag me toch af of dat klopt: die Subaru is toch zeer bekend omwille van zijn 4×4 capaciteiten ? Dus ik denk dat die 993 in de bocht ook niet zou kunnen volgen (tenzij misschien indien het een carrera 4 zou geweest zijn)

[quote=”mark986″:1m4yxp0k]rs4 heeft 386pk, dan moeten er toch wel meer dan 240 trappelende paardjes bij u onder de kap zitten hé Koentje (of gij tankt Redbull in uwe P natuurlijk 😉 ) )[/quote]

Ik heb er nog ergens een fotootje van .Ik zal het eens zoeken en hier neerzetten 😉
    En jij hebt de paardjes gevoeld dus zult wel weten hoe ze loopt 😆

Subaru haalt inderdaad zijn voordeel uit de 4*4…

Maar… Wij gaan met onze Peugeot 309 GTI 16v toch wel over de fase 1 van Subaru. Ik heb toch mijn grote twijfels over Subaru. (Ik heb het hier wel over de WRX en niet de STI)

Zo’n krachtpatsers met 4×4 hebben inderdaad hun voordelen.Zeker op bochtige wegen.
    Ik ken dat nog van mijn 280PK sterke Lancia Delta HFIntegrale 16V.
    Daar bestonden geen bochten voor 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.