Lpg


Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Heeft iemand dat ooit al overwogen om dit te doen,? heiligschennis of niet 😕
    Lpi zou nl een systeem zijn dat al uw vermogen zou bewaren…

    gaat zonder problemen.

    kan je nog kiezen tussen gasinjectie of echte lpi

    bij gasinjectie (komt het meeste voor ) moet je wel een warmtewisselaar zetten op je olieleiding zodat je warm water maakt om je verdamper te verwarmen.

    enigste probleem: waar ga je je ton plaatsen 🙄

    (als het de bedoeling is om gas te plaatsen op een 911)

    hallo,

    heb hier is over geinformeerd geloof niet dat dit kan voor 911 wel voor al de andere types

    Probleem zit hem om keurings bewijs te krijgen

    Normaal moet de gastank achter de motor liggen probeer dit maar eens met 911

    Dit hebben ze mij verteld meer weet ik er ook niet over

    groeten

    gastank moet niet achter de motor liggen, wel gescheiden van de motor.
    en de middellijn van de tank moet achter de vooras liggen.

    het kan maar dan moet de ton op de achterste zetels, en dat is ook geen zicht.

    ge legt er een deken over he… een Porsche lpg tank hoes ofzo 🙂
    met daarop: this is nitro.

    en weegt zo’n tank veel eigenlijk?(kwestie dat de prestaties niet drastisch achteruitgaan door een zware tank he)

    [quote=”Number1″:2qq8w3lr]ge legt er een deken over he… een Porsche lpg tank hoes ofzo 🙂
    met daarop: this is nitro.
    [/quote]

    Blauw spuiten en een NOS sticker erop.
    Blufpoker 😉

    Dinsdag was er ook zo’n autootje waar achterin zo’n vreemd buske lag, zal wel lachgas geweest zijn zeker? Had ook links in de hoek bovenop z’n dashboard extra meters staan. Is dat wel gezond voor de motor?

    Niet echt gezond voor de motor nee…

    Normaal gezien mag je dit maar enkele seconden bij in de motor inspuiten, maar dat geeft je dan wel 50% meer vermogen.
    Het probleem is dan de smering, die houdt het niet bij…

    Heb met mijn Golf MK1 GTI eens aan het racen geweest tegen een Honda CRX VTEC.
    Ik was sneller en van het moment dat ik naar derde ging begon die plotseling terug te patineren (tegen 80km/u of zo) en stoof die weg.
    Dit scenario bleef 4 stoplichten hetzelfde. Na het vijfde licht weer hetzelfde tot er ineens een grote knal volgde, grote rookwolk uit de CRX enhet was gedaan, voor hem dan toch.

    Zover zijn Nitro verhaal 😉

    Er bestaat ook nog zo iets als “water injectie”. Hierbij wordt er rechtstreeks in de cilinder water bijgespoten, weliswaar in zeer kleine hoeveelheden.
    Dit geeft niet hetzelfde effect als nitro maar is wel beter voor de motor. Nadeel: heel duur en zeer moeilijk juist af te stellen…

    Voor een mooi voorbeeldje van hoe gezond Nitro voor je motor kan zijn
    KLIK HIER

    Natuurlijk is het onbelast je motor zo lang in toeren jagen nooit echt goed…

    zag er niet goed uit voor die mannen zo te zien 😆

    euh als ik uwe link volg gaat mijne explorer vanzelf dicht ? is dat de bedoeling ?

    2e keer geprobeerd , mijne norton blokkeerde de boel gevolg pc vast, gevolg … de pries ( de stekker dus) moeten uittrekken… 🙁

    Niet echt nee…

    Welke browser gebruik je ?

    Met FireFox lukt het bij mij ook niet, enkel met MS IE.

    ikke idd firefox
    😛

    Ik heb nog wel sites die mijne Firefox doen vastlopen ( Van Beurden, Raes Racing…)

    Probeer eens met de Internet Explorer van Microsoft, daar lukt het bij mij mee. Normaal moet je dan een filmke te zien krijgen…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.