nieuws groot nieuws

Home Forums Porsche Talk nieuws groot nieuws

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Binnenkort mag je nog wat nieuws verwachten
    wat komt er uit
    Porsche Cayenne Turbo S
    Porsche Cayman Turbo
    Porsche Cayman 2.7
    Porsche 997 RS
    Porsche 997 Turbo S
    Porsche 997 GT2 en 3
    Porsche 997 Targa
    zo dat was het voor de moment

Anoniem

… en nog niks voor morgen?? 😉

Anoniem

JA ZE PORSCHE VERKOCHT VEEL OP HET AUTOSALON

ken

hier zijn alvast enkele foto’s

amai er is weer kwistig gephotoshopped 😉 )

Maar wel mooi om te zien 8)

De Cayenne Turbo S stond trouwens op het salon!

En idd, er werd goed verkocht op het salon! Vrijdag zaten ze al aan +/- 40 911’s, een 20-tal boxters, idem Caymans en een 10-tal Cayennen. Niet slecht he 😉 )

SidewindR.

[quote=”SidewindR”:1mr7bq5u]En idd, er werd goed verkocht op het salon ….[/quote]

… offertes gemaakt 😉

Zijn jullie zeker dat dit allemaal photoshops zijn ? Zien er zo echt uit….

ze zijn allemaal bijgewerkt met photoshop , maar bij de rode targa zie je zelf dat hij uit zn perspectief gehaald is zodat je het glazen dak beter ziet , dit beeld zal je vanuit dat standpunt nooit krijgen door naar een wagen te kijken in t echt…

ken

[quote=”mcklusky”:39seaqg1]ze zijn allemaal bijgewerkt met photoshop , maar bij de rode targa zie je zelf dat hij uit zn perspectief gehaald is zodat je het glazen dak beter ziet , dit beeld zal je vanuit dat standpunt nooit krijgen door naar een wagen te kijken in t echt…[/quote]

volgens mij zijn de meesten allemaal photoshop (je ziet het ook als je de turbo van achteren bekijkt ➡ let op de spoiler)
    juist die GT3 RS daarover heb ik toch mijn twijfels over…

hier zijn echte 😉 foto’s van de nieuwe 997 turbo

ken bedankt dat je mij zo goed hebt aangevult ik de tekst en jij de foto’ s cool maar hoe kom je daaraan??
    als je nog hebt ik zou ze graag gebruiken voor in ons clubblad van Porsche Club Tielt

SidewindR

hoe kom jij aan die exacte cijfers ??

ken

[quote=”targaboy”:yqp5kkru]ken bedankt dat je mij zo goed hebt aangevult ik de tekst en jij de foto’ s cool maar hoe kom je daaraan??
    als je nog hebt ik zou ze graag gebruiken voor in ons clubblad van Porsche Club Tielt[/quote]

Graag gedaan
    ik heb een beetje opzoekingen gedaan, zo kom je eraan 😈
    ik heb er zeker nog verschillende andere foto’s ook foto’s van in Essen en van op andere meetings/evenementen…dus geen probleem, stuur je mailadres door en ik mail ze gerust door .
    Koen heeft een hele boel prachtige foto’s… je moet eens gaan zien op zijne link…

[quote=”targaboy”:2na59hnq]SidewindR

hoe kom jij aan die exacte cijfers ??[/quote]

Ik heb zo mijn bronnen 😉

En het gaat wel degelijk om aantallen verkocht hoor!

Groetjes,

SidewindR.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.