Nummerplaat

Home Forums Zeverhoekje Nummerplaat

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Effe een topic wijden aan de gepersonaliseerde plaat: naast de klassieke plaat met 6 tekens heb je ook die van 5… daaromtrent…kan je die combinatie in elke mogelijke vorm hebben? bv. Y000Y of 0Y0Y0…

dacht dat het wel 800 euro was voor eentje van 5 😕

aa.111
    111.aa
    1.a.111
    a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉

[quote=”ppp 356″:58dw5hxy]aa.111
    111.aa
    1.a.111
    a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]

Wel duur voor zo’n plaatje 😯

[quote=”ppp 356″:9g8p7mhp]weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]
    Jij hebt ze tog op alle P’s niet ?

Als je Paul bent van porscheforum.nl toch 😀

Guy

Voor alle info hierover, zie dit topic -> klikkerdeklik

[quote=”924″:2ksh1vbf][quote=”ppp 356″:2ksh1vbf]weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]
    Jij hebt ze tog op alle P’s niet ?

Als je Paul bent van porscheforum.nl toch 😀 wink:

Ik vind het ook schitterend .
    Vroeger dacht ik dat het enkel met 3 letters en 3 cijfers ging en daar ze mijn familienaam niet willen uitgeven was het voor mij een uitgestorven zaak.
    Nu ik via PP356 weet dat het ook anders gaat ben ik het sterk aan het overleggen of ik toch geen persoonlijk ga nemen met 3 cijfers en 2 letters.
    Wie weet ….. 😉

den

Heb je die al gezien !!??

mooi 8)

[quote=”ppp 356″:279lpizh]aa.111
    111.aa
    1.a.111
    a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]

en “a1a1a” ?

Hoe weet je trouwens precies of iets nog vrij is, en of ‘t toegestaan is?

[quote=”SimonSays”:1fj0cy70][quote=”ppp 356″:1fj0cy70]aa.111
    111.aa
    1.a.111
    a.111.a

en “a1a1a” ?

Hoe weet je trouwens precies of iets nog vrij is, en of ‘t toegestaan is?[/quote]Gewoon naar DIV bellen.Je combi geven en ze kijken het meteen na.

DIV brussel, of kan je ook ‘n regionaal kantoor bellen ?

[quote=”SimonSays”:2p8thvcg]DIV brussel, of kan je ook ‘n regionaal kantoor bellen ?[/quote]Heb ervoor naar een regionaal kantoor gebeld.
    Trekken de plaat direct na.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.