PORSCHE GT3 RALLY

Home Forums Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes PORSCHE GT3 RALLY

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Knap filmpje

Idd leuke film 😆

Heftig!

Anoniem

ja knal seg, k’zal nog héééél veel moeten oefenen vrees ik 😉 ) 🙂

Het is al oefenen om er in en uit te kruipen. Vorige week zondag toen we naar Drogenbos gingen stond die in de toonzaal en mocht je eens plaats nemen. Weer vastgesteld dat mijn conditie kan verbeteren 🙄 🙁

Hier enkele foto’s :

We hadden eigenlijk een foto moeten maken van hoe je erin of eruit kletterde (instappen kan je dat niet noemen) 😆 😆 😆

Lol, het was op dat moment nen Pé van 80+ 😀 lol: 8) twisted:

Anoniem

dedju, da heb ik weeral gemist hé.

Zalig filmpje!!! I love die GT3 RS! Mss een ideetje voor de Sint??? 😉

[quote=”RSR”:1pjhpq48]Lol, het was op dat moment nen Pé van 80+ 😀 lol: 8) twisted: [/quote]

hahaha, ik kon er tenminste nog in….

Puur uit nieuwsgierigheid: weet iemand waar dat flikkerend lampje boven het stuur voor dient?

[quote=”mafke”:1wske5ix]Puur uit nieuwsgierigheid: weet iemand waar dat flikkerend lampje boven het stuur voor dient?[/quote]

ESP ?

[quote=”mafke”:13aj1nct]Puur uit nieuwsgierigheid: weet iemand waar dat flikkerend lampje boven het stuur voor dient?[/quote]

Dit geeft het ideaal moment aan om te schakelen

[quote=”RSR”:2xk2y0aq][quote=”mafke”:2xk2y0aq]Puur uit nieuwsgierigheid: weet iemand waar dat flikkerend lampje boven het stuur voor dient?[/quote]

Dit geeft het ideaal moment aan om te schakelen[/quote]

Hmm, meestal is dit idd zo, maar hier gaat het ook soms branden bij remmen of “laag” in de toeren in 1e vb, of wanneer de wielen geen goed contact met de weg hebben zoals op dat stuk onverhard… Ik denk dus dat het in dit geval een indicator is voor -heel algemeen gesteld- wielspin…

Correct me if I’m wrong 😉

Groetjes,

SidewindR.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.