Porsche Panamera

Home Forums Porsche Talk Porsche Panamera

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

in porsche 911 world stond ook een artikel met fotos ,vond dat hij er wel netjes uitzag

Wordt zeer waarschijnlijk mijn volgende wagen , ik denk dat het een zeer knappe wagen wordt !

😯 Mooi Denis !!! met de V10 erin ?

Dat weet ik nog niet hoor maar zal hoogstwaarschijnlijk de V8 worden.
    Is pas over 3 jaar dus heb nog tijd genoeg.

de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent

ken

[quote=”cristof”:1ab9o6dt]de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent[/quote]

Daarvan mag je zeker zijn 😀 8)

En Dennis heeft al goede vooruitzichten 😉

ben eens benieuwd welke versie het nu gaat worden, de rode of de zilveren…

Die zilveren heeft “Suicide doors” achteraan, wel een cool detail vind ik…

Helaas Stefan, je fotos hebben zelf suicide gepleegd en zijn niet te bekijken 😛

Bij mij staan ze er nochtans mooi op hoor!

Ik zie ook alleen een rode sterretje , maar je kan in eigenschappen de link copieren en openen in ander venster en dan zie je ze wel.
    Ik denk dat het meer de rode gaat worden.

Vreemd…

Heb de links er even bijgezet.

Als je linkt dan werkt et niet Stefan. Je moet ze echt zelf copieren en nieuw openen.
    Ik krijg dit als ik op beide links duw :

http://www.gadgetzone.nl/dief/dief.jpg

LOL dief / dief

Bon, effe anders opgelost dan maar 😉 )

Aan de snuit en vooral de pinkers te zien denk ik ook dat het de rode zal worden.
    Spijtig dat ze de suicide doors niet behouden hebben dan, geeft toch iets extra hé

Is er nergens geen foto langs achteren? Ik kijk altijd eerst of het kontje mij bevalt… 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.