Porsches stelen ? easy !

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Porsches stelen ? easy !

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • [b]Moderne auto’s, die afhankelijk zijn van software voor hun beveiliging, zijn door geslepen dieven met behulp van een laptop te stelen. De auto’s, die zonder sleutels geopend en gestart kunnen worden, zijn te kraken met bepaalde software en een draadloze verbinding.

20 minuten
    Met de programma’s die de dieven op hun laptop hebben staan, kunnen ze draadloos de auto inbreken. Dat staat te lezen op de autosite Leftlane News. De dieven moeten wel enige tijd ongestoord hun gang kunnen gaan: volgens de kenners kost het 20 minuten om met behulp van een laptop de auto open te breken.

Aangezien steeds meer auto’s afhankelijk zijn van software, vreest Leftlane News dat de nieuwe vorm van diefstal de volgende jaren steeds meer zal toenemen. [/b]

Had dit al een tijdje zien aankomen , maar als ze er nu ook nog in de pers reclame over gaan maken zal de autoindustrie er toch snel iets moeten op vinden vrees ik…

Misschien zijn de ouderwetse middeltjes als een stuurslot enzo nog de beste oplossing om je auto te beveiligen.

Aan de 928 zullen ze lang mogen tokkelen om hem open te krijgen 🙂
    Maar zo’n oude auto zullen ze wel niemer pakken , hoooooop ik !

Ze moeten leren van andermans materiaal te blijven.

iemand nog goede truckjes om je auto te beschermen?

greeetzz

NOG beetje gaan blokken zie 😥

Weet er dan iemand een goed middeltje om onze Pkes wat te beschermen , tegen die mannen ( of vrouwen ) met lange vingers ?

startonderbreking? , stuurslot : welk ?

Ik ben op zoek naar ideetjes ?

[quote=”R-Group”:1wq57ooe]Weet er dan iemand een goed middeltje om onze Pkes wat te beschermen , tegen die mannen ( of vrouwen ) met lange vingers ?

startonderbreking? , stuurslot : welk ?

Ik ben op zoek naar ideetjes ?[/quote]

localisatiesysteem 😉

leg mijn buurvrouw aan een ketting nabij de auto en hij zal niet gestolen worden en ook niet bevuild door spreeuwen.
    maar ja waar haal je zo veel van die buurvrouwen vandaan ? 💡

grtl lou

Een grote Slang in de auto werkt ook 😉

Of een grote hond natuurlijk…

Die methode van diefstal zal door de dieven veel sneller gemaakt worden, dat ze over … maanden de auto binnen de 5 min kunnen stelen,
    jaja manne, elektronica, dikke rommel 🙄

[quote=”924″:1l3c9smg]Die methode van diefstal zal door de dieven veel sneller gemaakt worden, dat ze over … maanden de auto binnen de 5 min kunnen stelen,
    jaja manne, elektronica, dikke rommel 🙄 [/quote]

precies…..

ken

Stond ook iets in het laatste nieuws, ivm met de 2 bmw’s X 5 van een bekende voetballer in Engeland, die zijn wagen zijn ook op een gelijkaardige manier gestolen…

er zijn natuurlijk ook andere toffe systemen
    wie heeft er ooit dat filmpje gezien van die BMW met die vlammen?

Viasat inderdaad, maar dat is ook maandelijks een abonnement betalen en de installatie ervan is ook tamelijk duur.

Er zijn zeker en vast andere snufjes… hoe meer opzit hoe moeilijker dat de dieven het gaan hebben, dus ook de klassieke systemen helpen zeker denk ik

Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.

[quote=”RSR”:ra9bnw37]Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.[/quote]

Of een pistool tegen je hoofd aan het licht….
    of erger nog in je bed…

Ja stelen doe wat je wil aan je wagen als ze hem moeten hebben zullen ze hem hebben, steek er op wat je wil ze zullen hem wel gewoon opheffen en op de takelwagen zetten.

Of een pistool tegen je hoofd aan het licht….
    of erger nog in je bed…

Dat klopt volledig!

[quote=”stefx911″:1g2i9gfi][of erger nog in je bed…[/quote]

Stef als ze dan van ons vrouw blijven is het goed zeker 8)

kweet niet of dat klopt ik heb een jaar of 15 gelden een 911 3,2 gratis kunnen krijgen op voorwaarde dat ik zijn vrouw mee nam en een paier tekende dat ik ze nooit terug bracht …………………..

ik heb voor de veiligheid maar zelf eentje gekocht 🙄

Dat bedoel ik.
    Ik zeg steeds aanbod aannemen.
    Die vrouw brengen ze van ellende zelf terug 😉 😆 😆 😆

[size=59:3drw60rl]-Mopje , voor ze me ook hier als sexist bestempelen-[/size]

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.