Probleem met contactslot

Home Forums Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Probleem met contactslot


Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Wie kan er me helpen met volgend probleem! Vrijdag is blijkbaar, na het starten van de boxster, het contactslot een beetje losgekomen. Ik kon nog perfect starten en mijn weg verder zetten. Het uithalen van de sleutel ging al een pak moeilijker!! Toen ik vanmorgen de wagen opnieuw wilde starten kreeg ik zelfs de sleutel er niet meer in!! 😡

    Normaal zou ik voor zo’n problemen langs AAB geweest zijn ….
    Kunnen jullie mij iemand aanraden die dit, net zoals AAB, op een snelle, goede en correcte manier (en prijs) kan maken (waarschijnlijk nieuw contactslot, denk ik)?? 😕

    Bedankt

    WB

    Beste,

    Ik kan je daar niet dadelijk mee helpen, maar dit probleem stelt zich tegenwoordig dikwijls met de “bossen” sleutels die we moeten meezeulen.Het contacslot komt los onder het gewicht van de vele sleutels.
    Bij mij komt de laatste jaren geen andere sleutel bij mij aan mijn autosleutel (waarmee ik niet wil zeggen dat dit bij jouw het geval was, maar kan het een tip zijn?).
    Kan volgens mij niet zo moeilijk zijn, als je de schema”s hebt en de kleurencodering kan volgen. Ik heb wel een werkhandboek op cd-rom voor de boxster, maar heb hem nog niet bestudeerd.
    greez

    Contactslot op chassisnummer bestellen om dezelfde sleutel te kunnen behouden en monteren… van kleur van de kabels moet je niks aantrekken, kan niet missen, is een stekker…

    Normaal gezien is het probleem het contact achteraan op het slot dat vastloopt. En als je sleutel in positie 0 zet staat hij er niet 100% in en kan je de sleutel er niet zo makkelijk uit krijgen. En het zelfde geld ook voor de sleutel er in te steken. Het is een gekend probleem bij Porsche en het stukje dat je moet bestellen is 4A0 905 849 B en kost 24.86euro buiten BTW. Als je dat hebt kijk je onder je dashboard en zie je op de achterkant een fiche zitten die trek je er af en dan nog vijsjes lossen en vervangen, en klaar is kees. 😉

    Luc
    http://www.lecars.be

    bedankt voor jullie snelle antwoorden! Heb het even bekeken en ik zal inderdaad het ganse contact moeten vervangen! 😕

    Dat contactslot dat ik moet bestellen, waar kan dat het snelst?? Ik ben nl. dit weekend (vrij -za) weg, maar zou graag op 2 juli mee kunnen op de “trouwrit” van Black Boxster 😀

    Bedankt voor jullie hulp …

    Als het niet lukt voor 2juli, kun je dan je wagen niet laten ‘hot wiren’ zoals in de films? 😆
    Als je afstandsbediening voor je alarm nog werkt en je kan dit afzetten, zou dat dan eigenlijk lukken?

    [quote=”senna”:2lbpogh4]bedankt voor jullie snelle antwoorden! Heb het even bekeken en ik zal inderdaad het ganse contact moeten vervangen! 😕

    Dat contactslot dat ik moet bestellen, waar kan dat het snelst?? Ik ben nl. dit weekend (vrij -za) weg, maar zou graag op 2 juli mee kunnen op de “trouwrit” van Black Boxster 😀

    Bedankt voor jullie hulp …[/quote]

    Normaal heb je dat op 3 a 4 werkdagen

    Luc

    okay, ik heb dat stukje 4A0 905 849 B, een aantal dashboard stukken zijn er al af, maar nu?? hoe krijg ik dat oude (4A0 905 849 B)stukje eraf?? 🙁

    Sorry, een beetje te snel geweest 😳 een kort zoektochtje op het net gaf me dit http://www.renntech.org/forums/index.php?showtopic=493

    Probleem opgelost!! Bedankt 😀

    En opgelost ? Ik had het toch verteld dat het simpel was en ook dat het enkel dat kon zijn ( normaal gezien toch)

    Luc

    Yep, opgelost!! 😀 !:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.