snelheidsmeter

Home Forums Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 snelheidsmeter

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?

Heb je de naaldjes los gehad ❓
    Zit er de juiste meter in ?

ik heb de naaldjes niet losgehad, maar het is een omgebouwde met een 3.6 liter in, hoe weet ik of het de goeie is?

wat is de wielomtrek van uw wagen en die van een 964? want mss heb je de snelheidsmeter van de 964 en wss moet die gecalibreerd worden ?

[quote=”peter 1962″:2bgrmuua]Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?[/quote]

En als je 230km/h rijd hoeveel tekent hij dan ??????????????? 😯 😉

[quote=”peter 1962″:1llm7kur]ik heb de naaldjes niet losgehad, maar het is een omgebouwde met een 3.6 liter in, hoe weet ik of het de goeie is?[/quote]

Teller aansluiten op de bwat de blauwe en bruine draad

[quote=”Bjorn”:2efdfpbg][quote=”peter 1962″:2efdfpbg]Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?[/quote]

En als je 230km/h rijd hoeveel tekent hij dan ??????????????? 😯 😉 [/quote]

Goeie 😆 😆 😆

bij 230 doet tem BOEMMMMMMMMMMMMMM

Voor of na: FLITS! 😉

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.