Spacers

Home Forums Porscheforum Technisch Algemeen Spacers

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Ik zou graag op mijn 911 spacers plaatsen van 21mm , vastgebout op de as. Weet iemand of dit problemen gaat geven bij de keuring of zien die mannen daar niet om ? 😯
    Het plaatsen van spacers kan dit ook problemen geven op de uitlijning?

[quote=”Bjorn”:i8shu2md]Ik zou graag op mijn 911 spacers plaatsen van 21mm , vastgebout op de as. Weet iemand of dit problemen gaat geven bij de keuring of zien die mannen daar niet om ? 😯
    Het plaatsen van spacers kan dit ook problemen geven op de uitlijning?[/quote]

Spacers zijn “verboden voor het verkeer”. 👿

Een vriend van me heeft er nog 4 liggen van 21mm. PM me maar indien interesse, dan informeer ik eens bij hem.

Denk dat een heruitlijning niet nodig is.

Verwacht je dan maar aan een rode kaart !

Keuring tegenwoordig heel streng, Kijk HIER maar eens

mijne is gekeurd met spacers van techart (jan 2006) ook al mogen ze niet 🙂 )

dan hebben ze ze niet gezien

sommige reeksen van rh hebben ze origineel maar nu met de nieuwe wet zijn die eigenlijk verboden
    bij deze velgen koop je een soort van spacer welke je eerst op de auto monteerd en daarna zet je de velg erop

Dan zullen ze idd ze niet gezien hebben.
    Ik ben ook ooit door de keuring geraakt met 4 spacers van 1,5 cm op mijn BMW

ik heb er ook geen probleem mee gehad !

[quote=”Carerra 3.0″:1n6jxdpa]Spacers zijn “verboden voor het verkeer”. [/quote]

Hangt er van af, worden ook wel eens af fabriek geleverd door Porsche, kan me moeilijk voorstellen dat die dan verboden zouden zijn 😕

[quote=”911-lover”:1vtmr027]Dan zullen ze idd ze niet gezien hebben.
    Ik ben ook ooit door de keuring geraakt met 4 spacers van 1,5 cm op mijn BMW[/quote]

..die zie je wrschlk ook bijn ni zitten achter de velg…

als ze het zien is het rood

Als ze het niet zien hebben zij hun job slecht gedaan, wie gaat ze dan aan de deur zetten !!!

Of is het zoals voorheen : iets in de handen stoppen of gewoon geluk hebben ??

Wat dan met spacers die TUV zijn goedgekeurd en een (E) teken dragen.

Zoals voorheen gezegd : ze kennen er geen van.

spacers zijn verboden of ze nu origineel zijn of niet jammer maar helaas de waarheid

en als ze het niet zien heb de chance

Hier moet ik RSR en Body Dokter bij treden.
    Tüv of niet, E-keur of niet.
    Ten strengste verboden.

[quote=”the body docter”:2sbx2uh3]spacers zijn verboden of ze nu origineel zijn of niet jammer maar helaas de waarheid

en als ze het niet zien heb de chance[/quote]

Kan ik niet geloven, mijn 997 nieuw is afgeleverd met spacers en een europees gelijkvormigheidsattest.

Dit zou willen zeggen, dat Porsche illegale wagens aflevert aan zijn klanten 🙄

[quote=”ppp 356″:27hvixar][quote=”the body docter”:27hvixar]spacers zijn verboden of ze nu origineel zijn of niet jammer maar helaas de waarheid

en als ze het niet zien heb de chance[/quote]

Kan ik niet geloven, mijn 997 nieuw is afgeleverd met spacers en een europees gelijkvormigheidsattest.

Dit zou willen zeggen, dat Porsche illegale wagens aflevert aan zijn klanten 🙄 [/quote]

Paul aan u mischien wel 😆

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.