sproeten

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • De “kleinekastenteufel” (911 – 3.2 – 1987) is nu prachtig versierd. De oude dame in grand-prix wit heeft warempel nu zwarte sproeten. Ze zijn afkomstig van een getunde Honda die ons probeerde op te jagen langs kleine polderwegen. Op een recht stuk heeft de Honda zich met ware doodsverachting voor ons gegooid. Helaas, driehonderd meter verder gaf zijn motor de geest: opgeblazen. Wij denken eraan om de oude dame nooit meer te wassen zodat zij haar decoraties kan behouden.
    :mrgreen: πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Zeker foto van maken en in archiefje bijhouden.

Zo’n “bloed”restanten van een “johnny” bakske op je wagen als tofee is wel leuk, maar of je er moet mee blijven rondrijden? Niet zo goed voor je lak denk ik.

Ah en tussen haakjes: Proficiat met de overwinning πŸ˜†

sluit me helemaal aan bij Setakira

en FOTO’s……….!! πŸ˜€ wink:

ZAAALIG 😈 πŸ˜†

we hebben weer werk, hoor het al πŸ˜† (2de maal een Honda!! 8) )

groeten
    (mittelspieldose??? πŸ˜‰ )

Anoniem

Die zijne kop moet bangelijk geweest zijn…..uwe πŸ˜€ anders ook kan ik me voorstellen…. way to go!!!! zal em leren….

Hoooooooooooooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaapoef πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

Héhé πŸ˜† πŸ˜†

Hier zijn de foto’s

http://porsche.mijnalbums.nl/

veel kijk plezier ❗

930 motor …..BULLETPROOF!

wat een vettig boeltje, tot vanachteren zelfs πŸ˜†

Daarom hebt ge die “sukkel” voorgelaten zeker, om dat tafereel goed te kunnen aanschouwen πŸ˜†
    grtz,
    Danny.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.