technische controle

Home Forums Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 technische controle


Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Anoniem

    Vroeger had ik een 911SC omgebouwd naar turbolook.

    Men viel er tijdens de keuring over de turbo-velgen en de wielverbreders.

    Om meerdere rode kaarten (en kosten) te weren ging ik vervolgens met de 15″ fuchs velgen van een vriend naar de schouwing.
    Het ziet er NIET uit die banden diep in de kasten maar de mieren n@#*£rs vonden het prima wegens perfect volgens het boekje.

    Succes!

    Anoniem

    Goed systeem 💡 , zal zeker werken. Maar ik heb ergens gehoord dat je verzekeraar, in geval van een ongeval, kan weigeren tussen te komen 😳 als hij kan aantonen dat het voertuig niet in de originele toestand (zoals gekeurd) was op het moment van het ongeval. Een beetje zoals in dronken toestand een ongeval hebben.
    Van horen zeggen dus, ik weet niet waarop dit juist gebaseerd is.
    Misschien, als iemand echt geinteresseerd is, moet je dit eens posten op de newsgroep be.burgerrechten of zo. Daar zit altijd veel volk op met juridische kennis 😯 .

    Bij een ongeval zal een rechter altijd op zoek gaan naar een oorzakelijk verband tussen het ongeval en de situatie. Je kan bv in dronken toestand een ongeval hebben en toch in je recht zijn voor het ongeval. Voor de dronkenschap zal je apart de rekening krijgen. Hoe de verzekering erop zal reageren is mij onduidelijk maar voor een pruts denk ik niet dat ze zich kunnen terugtrekken. Let wel mijn leuze DE VERZEKERING IS EEN PARAPLU ALS HET NIET REGENT!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.