tips ivm 1974 targa 2.7

Home Forums Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 tips ivm 1974 targa 2.7

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • iemand goede foto’s van model 911 targa modeljaar 74, gebouwd eind 73?

ik heb een ingescande folder van modelreeks 75 (4pag)

als je ze wilt stuur ik ze op via mail of als iemand zin heeft om ze op het forum te plaatsen.. 😉

harmonica bumpers
    ziet er dus nagenoeg gelijk uit als eender welke SC zonder onderspoiler voor of achterspoiler met de rvs targa beugel en chroom venster lijsten , die werden pas later zwart…

nochtans heeft mijn 911S een zwarte beugel. deze kwam volgens mij standaard vanaf 74 op de carrera en was als optie te verkrijgen op de S…???

veel eigenaars hebben ze dan later zwart gemaakt om zo nieuwer te lijken…
    ben redelijk zeker dat in 1974, ze allemaal met zilveren targa bar en chroom window trim kwamen

nog vergeten, zelfs dat de spiegels in dat model jaar, waren ook nog van het oude type, eg, zoals in 73, rechthoeking, chroom, niet de dikke met meegeverfde voorkant, die inklap baar waren…

kheb een boek van 73 over opkomende modellen
    geen scanner, maar deze foto komt overeen met dat boek

En uiteraard nog het smalle kontje

dit is de mijne : 911S targa, black look, geen chroom, wide body en fuchs.
    fabrikatie : eind 73

de wide body, dat weet ik, is er later opgezet. maar de rest kwam volgens mij als optie uit fabriek in

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=26174

[quote=”stefx911″:3eemwln2]En uiteraard nog het smalle kontje

let op de voorlichten van deze 3, deze zijn anders dan die foto van svandamme. volgens mij is de mijne de targa zoals op jouw foto, maar met de optie black look (M496) die toen in de G-serie voor de eerste maal beschikbaar was en voor de eerste maal standaard was voor de carrera (wat ook op je foto te zien is)

Verschil van de lichten is US en ROW.
    Eerste foto heeft de amerikaanse lichten…

Misschien handiger als je gewoon een foto van jouw Targa post ?

[quote=”stefx911″:39lqfg9k]Verschil van de lichten is US en ROW.
    Eerste foto heeft de amerikaanse lichten…

Misschien handiger als je gewoon een foto van jouw Targa post ?[/quote]

zie link die ik er een paar posts hoger reeds opgezet had 😉

ben toch redelijk zeker dat die er niet uitziet zoals ie uit de frabriek kwam… de spiegels, zijn ook van later type.. die bestonden nog niet eind ’73 in Model jaar 74

als je wil weten met welke opties ie geleverd werd, kun je dat bij Porsche opvragen..

die optie die jij noemt, black look, M496, staat niet in de lijst voor dat model jaar, enkel voor 75 en later

😕 ?

afleverings informatie bij Porsche opvragen.

heeft er hier niemand een 911S targa van modeljaar 74?

[quote=”flat64ever”:28dwanmg]heeft er hier niemand een 911S targa van modeljaar 74?[/quote]

der zijn er maar 898 van gemaakt, wereldwijd..
    en dit forum is hier niet al te groot vergeleken met bv Pelicanparts of zelfs porscheforum.nl…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.