Voorstelling

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • De voorstelling zal ook doorgaan nu zaterdag en zondag tussen 10u en 18u bij Carrera Motors te Gent. En ja ook met en drankje en een hapje er bij.

Luc

S2

Aha, is interessant 🙂

Gaat er iemand naar Carrera motors?

Ik woon vlakbij Carrera Motors, maar ga veel liever naar Drogenbos. Is ook centraler om af te spreken.

Topicje HIER.

Het wordt een miniritje, zijn al met 4.

Ja ze ik gaan zeker naar Gent op zondag.

Kom toch ook gezellignaar Drogenbos Luc.
    Dan zien we elkaar nog eens en kunnen we wat lachen 😉

[quote=”911-lover”:2blx8rfg]Kom toch ook gezellignaar Drogenbos Luc.
    Dan zien we elkaar nog eens en kunnen we wat lachen 😉 [/quote]
    Jaaaaa, had er ook op gerekend 😉

Luc, waarom ga je niet vrijdagavond naar Carrera Motors en zondag met ons 😀 ?

Héhé ik zal mijn best doen

Anoniem

yep yep, tga weer laat worden, k’hoor het al 🙂 )

Komde gijlie allemaal met de Porsche of met de daily driver?

De kmi geeft zondag: wisselende bewolking met kans op winterse buien 🙁

Dus ik vrees dat het niet alleen zuur maar ook zout zal zijn die dag 😕 maar als de wagen achteraf eens goed afspoten wordt, zal dat wel geen probleem zijn zekerst…. Iemand een idee of die automatische carwashes van tegenwoordig, of men daarin die rollen kan afzetten zodat de wagen enkel gespoeld wordt langs onder. Moet zeker zijn dat ze haar zeker met niets aanraken, zelfs niet met hun zogezegde krasvrije zeemvellen, vertrouw ik toch niet.

Ik ben van plan om met de Porsche te komen. Ik ken nog het gevoel van de laatste keer, toen was ik met de VW gegaan omdat het zo slecht weer was. Pfff, ik ben thuis gekomen en onmiddellijk in de P gestapt, ondanks de regen.

Zolang het weer niet extreem is, kom ik met de 968.

Gr,
    Rufie.

Anoniem

zal de boxster ook nog wel es uitlaten denk ik…..
    Hangt ervan af hoe laat ik van de beurs kan vertrekken (werken hé)

Morgen is het zover.
    Als de wegen vrij en bereidbaar zijn komt de P buiten , anders zal het met de Beemer zijn

[quote=”911-lover”:fmynl327]Morgen is het zover.
    Als de wegen vrij en bereidbaar zijn komt de P buiten , anders zal het met de Beemer zijn[/quote]

Ik zal daar zeker zijn met den Beemer, de P is in winterslaap en ik zen zijn motor aan het verbouwen dus ja.

Het belangrijkste is dat je erbij bent Luc 😉 😆

Anoniem

ik met de audi, de p komt nu ni buiten, risico te groot vind ik…..
    k’ga het ook ni zoeken 😆

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.