vrouwen en porsche

Home Forums Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes vrouwen en porsche

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • leuke smaak heeft dat vrouwtje…. 🙂 )

    En een leuk vrouwtje (al is het een Turkse)

    Gisterenavond ook bekeken, maar ik heb toch wel een opmerking.

    Resultaat is mooi en ze zouden beiden niet slecht staan in mijn garage (haar cabrio naast de mijne en zij in huis natuurlijk 😉 )

    Nu de velgen die ze laat spuiten… Volgens mij komt dat niet goed en gaat ze bij de volgende bandenwissel in de problemen kunnen komen.

    De velgen worden hier (zelfs zonder de band er volledig af te halen), gewoon gespoten. Dit wil zeggen dat ze de velgen niet gebakken hebben. Hierdoor kan het zijn dat ze later bij bandenwissel stukjes van haar velgenlak kan zien afvliegen. De mijne zijn een paar keer gebakken geweest (verschillende lagen) en dat zou de beter houden (heeft de bandenman gezegd)

    Die “Pussy Wagon” sleutelhanger heeft mijn vrouwke ook 😀
    Komt uit de tarantino movie “Kill Bill”

    Zelfs al zijn ze gebakken Seta.
    Een gespoten velg blijft enormgevoelig.
    Wil je het stevig en degelijk zullen ze gecoat moeten worden.

    bakken heeft er niks mee te maken ze zeggen bakken maar helaas gaat dat enkel in de fabriek een auto of onderdelen worden gespoten en daarna wordt de spuitcabiene opgewarmd tot plus minus 58 graden

    dit is niet bakken maar versneld drogen

    voor velgen is het zeker zo belangrijk dat ze goed geschuurd zijn en bij een banden wissel zal dat heus wel houden hoor maak u daar maar weinig zorgen in

    dus men verwarmd de cabiene tot een 58 graden dus de auto is binnen een beperkt aantal minuten stofdroog en na een 30 minuten drogen kan je hem gerust buiten rijden

    zou je een auto echt bakken dan vrees ik dat er van de bekabeling en de kunstoffen niet veel meer over zou schieten

    heb je geen spuitcabien dan kan je dat bakken ook oplossen door er snelle of super snelle harder in te doen zelfde resultaat op kamertemperatuur

    poedercoaten is natuurlijk ook een oplossing maar als je echt een super strakke velg wil hebben hooglans gelaktvrees ik dat er maar 1 oplossing bestaat das schuren tot ze strak is en dan lakken

    poedercoaten geeft namelijk een minder vlakke glanzend oppervlakte

    ja ik hoor al kommentaar sommige firmas leveren ook strakke poedercoat maar die zijn jammer genoeg dun gezaaid

    mocht ik een gelijkaardige conversion willen zou ik het niet met folie doen maar met een tijdelijk lak het principe is auto goed poetsen lakken met die tijdelijke lak en als je het beu bent dan kan je hem afhalen zelfde principe als folie afhalen maar dan wordt het gewoon met een spuitpistool gespoten zoals gewone autolak

    [quote=”the body docter”:3ffp525d]ja ik hoor al kommentaar sommige firmas leveren ook strakke poedercoat maar die zijn jammer genoeg dun gezaaid
    [/quote]

    Ik denk even dun gezaaid dan dat er carrossiers zijn die echt strak en perfect spuitwerk leveren 😉

    Idd Mich, klopt. En poederlakken geeft zo een wat mat effect.

    Vriend van mij heeft de velgen van zijn Duc laten poederlakken.
    De pippo’s hebben die dan ook gebakken zonder de dichtingen aan wielas te verwijderen.

    Je kan je waarschijnlijk al voorstellen wat het gevolg is en hoeveel spel er nu op zijn wielen zit ?

    [quote=”stefx911″:3fxdhwg9]En poederlakken geeft zo een wat mat effect.

    [/quote]

    😯

    Foute boel dus.
    De mijne zijn steeds erg shiny geweest

    Ik denk even dun gezaaid dan dat er carrossiers zijn die echt strak en perfect spuitwerk leveren

    ik ken er nogthans zo

    maar die zijn kies keurig in het aannemen van werk en natuurlijk niet goedkoop

    heeft al een paar kevertjes rerestaureerd kostplaatje 1.2 miljoen oude belgische frankskes dus voor dat geld mag je van die kerel al heel veel perfektie verwachten

    en dan wordt er niet getwijfeld om een auto te lakken terug te schuren weer te lakken om zo een diepglans te krijgen auto ben je op deze manier wel een hele tijd kwijt

    ik denk als vele klanten willen betalen voor perfekt werk er ook daadwerkelijk perfekt werk afgeleverd wordt maar meestal is de prijs belangrijker dan het resultaat

    goed werk moet betaald worden en perfektionisten zijn er in elke sektor in mijn klanten bestand zit er geen enkele die wil betalen voor perfekt werk dus krijgen ze waar naar gelang er betaald wordt goed werk voor een goede prijs 8)

    [quote=”the body docter”:20kc61ph]

    auto ben je op deze manier wel een hele tijd kwijt
    [/quote]

    Dat ken ik van ergens

    [quote=”the body docter”:20kc61ph]

    ik denk als vele klanten willen betalen voor perfekt werk er ook daadwerkelijk perfekt werk afgeleverd wordt [/quote]

    Was het maar waar

    [quote=”the body docter”:20kc61ph]

    goed werk moet betaald worden[/quote]

    En omgekeerd , voor een goede betaling moet er ook goed werk worden afgeleverd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.