Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

Home Forums Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Deze 964 Targa
    staat al enorm lang te koop. Prijs is hoog maar wegens de staat en km’s begrijp ik de verkoper zijn vraagprijs.
    Echter, ik denk dat hij problemen heeft hem te verkopen wegens de kleur.
    Een tijdje terug was er een identieke te koop in het zwart/zwart en die is uiteindelijk verkocht voor 32.000 euro. De vraagprijs was eerst 34.000.
    Bovendien was die zwarte minder origineel (o.a. H&R + 18″) , deze heeft alles origineel , op de foto’s staat hij met 18″ turbo look velgen maar de wagen wordt verkocht met de originele cup1 velgen.

De vraag : wat vinden jullie van de kleur?
    Op het Duitse Porsche forum is het voor de meesten een “big NO NO”

Hier ?

enkele grotere foto’s , kleur is Mint groen :

Ieder zijn goesting maar dit is toch wel een beetje te fel, zelfs voor een Duitser 😉 .

Prijs is inderdaad wel enorm hoog desondanks de kilometers. Maar ik ken niet de waardes van Targas, zijn deze dan hoger dan cabrios?
    Voor deze prijs heb je al een zeer mooie 993cabrio…

Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…

S2

Walgelijk zou ik het niet noemen, wel veel te opvallend en allesbehalve mooi in mijn ogen.

Dus dan maar stemmen op “valt wel mee”. De andere zijn zo extreem 🙂

…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??

ik vind het een prachtige kleur…maar daarom wil ik nog niet de prijs betalen die hier gevraagd wordt…. 🙄

Laat die wagen nog een 10-15 jaar onder een zeil staan en de mensen gaan die oldtimer wel apprecieren.
    Denk dat ze nog te jong is voor dat kleur en die prijs.
    Vindt het anders niet misstaan op foto

De kleur zou wel eter staan op een coupe denk ik…

Moest ik verzamelaar zijn en bijgevolg het geld er voor hebben zou ik hem wel kopen denk ik. Ik vind het best een mooie kleur om naar te kijken, maar om er zelf elke dag in gezien te worden ? no thank you…

en ik dacht idd dat het “turkish blue” is

ken

[quote=”porschke”:12g8fx4f]Laat die wagen nog een 10-15 jaar onder een zeil staan en de mensen gaan die oldtimer wel apprecieren.
    Denk dat ze nog te jong is voor dat kleur en die prijs.
    [/quote]

ik vind da kleurke ook ni mis en wat Porschke zei zal zeker kloppen 😉

Met zwarte velgen en chromé buitenrand wordt dit een sublieme wagen .
    Geloof me vrij 😉

voordeel is wel dat je ermee elke dag zelfs op superhete zomerdag altijd FRIS uitziet 😛

[quote=”MichM3″:123s4fha]…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??
    [/quote]

kleur code is L 22 R , voor de kenners betekent dit Mint groen.
    😆

Bedankt voor de reactie’s , valt redelijk positief mee. Ik zie de wagen ook
    graag en ga er binnenkort is naar kijken. De prijs is echter wel extreem.

[quote=”Setakira”:10m82ahr]
    Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…[/quote]

Oei , oei Seta , als ik die dan zou kopen dan weet ik al wat ik ben.
    Ach , da wist ik zo ook al 8)

993S die kleur staat echt wel goed bij u, persoonlijk vind ik het ook wel mooi en zeker als je weet dat er niet te veel van zijn

[quote=”993S”:2q47t7v9][quote=”MichM3″:2q47t7v9]…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??
    [/quote]

kleur code is L 22 R , voor de kenners betekent dit Mint groen.
    😆

Bedankt voor de reactie’s , valt redelijk positief mee. Ik zie de wagen ook
    graag en ga er binnenkort is naar kijken. De prijs is echter wel extreem.[/quote]

Hey 993S,

ik heb altijd gedacht dat dat Turkish Blue was…ik heb dat es in 911&Porsche World gelezen, lang geleden…ik dacht trouwens ook dat het een originele 964RS kleur was. Heb dit effe onderzocht en blijkt dus van niet…deze kleur is dan wel redelijk populair geweest op de RS, niet?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.