Weet iemand hier meer van ?

Home Forums Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Weet iemand hier meer van ?

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Weet iemand HIER meer van ?

Car:
      2005 Porsche Carrera GT

Description:
      Lost control on a straightaway and crashed into a wall.

Wim

oei, dat is niet zo leuk en flinke schade zo te zien.
        Heb helaas er verder niets over vernomen.

😯 😯 😯 Ik trok al mijn haren uit mijne kop ❗

In Belgie ? staan toch duitse nummer platen op de vrachtwagen ,

T schijnt in de walen gebeurd te zijn, vlak tegen de duitse grens.

Ik ken wel iemand van Luik die een CGT heeft, zal eens navragen of hij het geweest is, of zijn zoon.

Er zijn 11 of 12 CGT’s in België… Nog relatief veel.

En nu misschien eentje minder …

Idd Daggie, er waren er 12 voor Belgie. Hopelijk zijn het er nog steeds zoveel!

[quote=”Scoobyfun”:2exu40gp]Ik ken wel iemand van Luik die een CGT heeft, zal eens navragen of hij het geweest is, of zijn zoon.[/quote]

Heb het net nagevraagd, maar hun CGT staat netjes te blinken in de garage. In 2 jaar tijd staan er al 20.000 km op, niet slecht. Vooral omdat ze buiten de CGT nog 2 Porsches staan hebben.

Binnenkort ga ik eens meerijden 😀

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.