Zwarte 968

Deprecated: Functie bp_core_get_user_domain is sinds versie 12.0.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan bp_members_get_user_url(). in /home/customer/www/porscheforum.be/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Ik overweeg het om binnenkort mijn 968 coupé weg te doen.
    Erm oet nog een klein onderhoud + vervangen vd distributieriem gebeuren wel…
    Bij deze efke spolsen of er mogelijke geïnteresseerden zijn:

– 212.000 km
    – zwart vanbuiten en vanbinnen
    – airco
    – 3 delige 18″ RH’s of de cup1’s
    – witte pinkers
    – airbox + grotere klep

Totnutoe altijd bij Luc op onderhoud geweest dus daar zijn facturen van…
    Mogelijke geïnteresseerden mogen mij alvast contacteren, kzal dan wel fotootjes maken.

Dave

Voor de RH’s is misschien van deze kant wel interesse.
    De 968 heb ik al.
    En wat gaat er in de plaats komen ?
    Interesse checken is goed , maar met een prijsidee erbij efficienter

vraagprijs: 10.250 zonder de RH’s

wat er in de plaats zou komen, een overgangswagen tot ik mij een Z3 M coupé kan kopen 😉

[quote=”Number1″:38mdn5vn]…
    wat er in de plaats zou komen, een overgangswagen tot ik mij een Z3 M coupé kan kopen 😉 [/quote]

…wist ni dat ik zo overtuigend uit de hoek kon komen… 😆 ….prachtkeuze!!!… 😀

[quote=”Number1″:2r86e5rb]vraagprijs: 10.250 zonder de RH’s

wat er in de plaats zou komen, een overgangswagen tot ik mij een Z3 M coupé kan kopen 😉 [/quote]

Was mijn Z3M na 2 maand KOTSBEU… geef mij maar ‘n 964 😉

ik was het al van plan hoor… alleen vrees ik dat 1m90 niet echt gaat passen 😕

beu? wegens?

Heb een Z3 Coupe gehad (5jaar)
    Zalige wagen tot ik eens met een Porsche ging rijden.
    Gevolg de Z buiten en een porsche aangekocht.

Het rijplezier dat je van een ‘kleine’ Alpina krijgt, is toch groot hoor, althans zo heb ik het ervaren als passagier 🙂

[quote=”Number1″:213e7b9m]ik was het al van plan hoor… alleen vrees ik dat 1m90 niet echt gaat passen 😕

beu? wegens?[/quote]

Euh… 1.90m niet passen in wat ?

[quote=”SimonSays”:1id53tlw]
    Was mijn Z3M na 2 maand KOTSBEU… geef mij maar ‘n 964 😉 [/quote]

…laat me raden…de roadster versie, en ni de coupé…wereld van verschil 😉

…ik denk nog (veel te) vaak aan m’n Z3 ///M Coupé…was een bloednerveuse wagen. Een Porsche geeft enorm veel genot en is een cult-wagen waarvan zovelen dromen, zeker dan de 911 in al z’n varianten. Toch kan ik de keuze van Number1 zeer goed begrijpen!

Kijk maar eens hoeveel waar je krijgt als je voor een Z3MC opteert: exclusief, apart design (moet je in ‘t echt zien en dan val je ervoor), veel pk’s, betrouwbaar, aanvaardbaar verbruik, schappelijk in onderhoud en je moet geen fortuin uitgeven voor een degelijk exemplaar.

ik vrees dat 1m90 niet gaat passen in een Z3 coupé…

Betrouwbaar 😕
    Heb deze nieuw gekocht kan je een waslijstje bezorgen.
    Tegen dat ik hem verkocht heb was hij volledig inorde 😆
    Alles is wel onder garantie gemaakt maar toch!!

raar…zoals je weet is dat allemaal E36 mechaniek en die was vrij degelijk…ook de motoren, buiten de VANOS gerekend, maar die zouden in garantie allemaal afgehandeld moeten zijn…of had jij een model 2002 met S54 motor? Die waren iets problematischer…heb met mijne geen enkel probleem gehad..was een S50 van ’99, tweedehands gekocht met Europlus garantie

[quote=”Number1″:enzy746l]ik vrees dat 1m90 niet gaat passen in een Z3 coupé…[/quote]

Ah, dat zou kunnen… ben zelf 1.95 en rij met 911/964..

Heb nog niet in een Z3 Coupé gezeten…

De mijne was van 2000 .
    Bij afhallen eerste stop die ik maakte en wagen terug wou starten
    was hij volledig dood.Gevolg defecte batterij.Kort daarna bij inrij controle
    wielkassen volledig ingesleten.wagen slecht uitgelijnd.Daarna tijdens het optrekken pook die telkens uit vitesse sprong enz… Gevolg nieuwe boitte.
    En zo kan ik nog eventjes doorgaan.
    Wat onderhoud betreft zit ik bij Porsche goedkoper.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.